piątek, 9 listopada 2012

Pierwsze opowiadanie jest!

Ależ wy macie tempo! Wczoraj wieczorem sprawdziłam pocztę i okazało się, że już jest pierwszy mail z opowiadaniem! Czym prędzej stworzyłam więc kartę Świąteczny Zakątek i wstawiłam Melodię Życia, bo właśnie taki tytuł nosi nasz pierwszy tekst:) Zgodnie z Waszymi sugestiami będzie anonimowo, coby było jak najbardziej sprawiedliwie. A opowiadanie do przeczytania tutaj, zapraszam i z niecierpliwością i dużą dozą ciekawości czekam na to co będzie dalej:)

6 komentarzy:

  1. Napisałam o Twoim pomyśle na swoim blogu posiłkując się fotką i cytatem:-))) Upraszam się o nie ściganie za pomocą dostępnych i niedostępnych środków prawnych za naruszenie praw autorskich i pokrewnych:-)))
    Ściskam
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam i nie dość, że ścigać nie będę to jeszcze dziękuję z całego serca:) Wprawdzie te środki niedostępne mnie kuszą, bo to tak ciekawie brzmi.... W mailu napiszę więcej, bo muszę Ci coś powiedzieć:)

      Usuń
  2. O pomyśle już napisałam, banerek zamieściłam teraz chciałam zaprosić do zabawy;)
    Mianowicie wybrałam Twojego bloga do wyróżnienia "Liebster blog";)Po szczegóły zapraszam na:
    http://wyrazoneslowami.blogspot.com/2012/11/krasnoludkowe-wiesci-post-2-3-x.html
    Pozdrawiam gorąco;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i za banerek i za nominację:) Jutro odpowiem na pytania i nominuję własnych kandydatów!
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Czynię próby, ale efekty - eeee, chyba nie wyślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOOO, nie poddawaj się! Momenty zwątpienia to normalna sprawa, czekam na opowiadanie, bo wierzę, że na pewno powstanie!

      Usuń