piątek, 7 lutego 2014

Uwaga konkurs!!! Przedpremierowe egzemplarze "Malownicze. Wymarzony dom" do przytulenia!

Mam do przekazania PRZEDPREMIEROWO 3 egzemplarze "Malowniczego" Trzeba tylko napisać z czym kojarzy Wam się ta oto okładka:

 Forma dowolna.
Czekam z niecierpliwością na Wasze odpowiedzi cały weekend.


Uwaga!!!! Konkurs jest konkursem Facebookowym  więc wszelkie odpowiedzi zamieszczajcie proszę nie w komentarzach na blogu ale tutaj:
LINK 

Czekam rzeczywiście z dużą niecierpliwością. I nosi mnie, takie coś co nosi zwykle autora przed premierą:) Chyba zbyt dokładnie tego nie określiłam, ale jest to coś co wybija mnie ze zwykłego codziennego rytmu:) Piszcie więc, Malownicze czeka!

11 komentarzy:

  1. Z miłą chęcią się zgłosiłam. Gdzie mogłam, udostepnilam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam konta na FB, więc odpadam :( pozostaje póki co pomarzyć

    OdpowiedzUsuń
  3. :) mam nadzieję, że uda mi się wygrać książkę dla mamy, chyba największej fanki po 50-tce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wielkim szczęściem...gdzieś tam jest ktoś kto KOCHA

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech, no i znowu nie dla mnie, konta na fb nie mam, buuuuuu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na fb ja też nie istnieje, ale książkę zdobędę drogą tradycyjną;-)
    Czytając pierwsze recenzje nosi i mnie;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co prawda mam konto na fb ale mało co tam zaglądam.

    Ale ja tak z innej beczki skończyłam czytać wszystkie trzy książki o Majce - SUPER, czy będą następne, bo mam masę pytań. Chociażby - co z Bronkiem?

    OdpowiedzUsuń