piątek, 16 maja 2014

Kilka dodatkowych słów dotyczących akcji "Kto napisze ze mną książkę".

Uwaga odpowiadam na dodatkowe pytania dotyczące akcji "Kto napisze ze mną książkę". Pytacie czy trzeba w jakiś szczególny sposób się zgłaszać. Nie, przysłanie opowiadania jest równoznaczne ze zgłoszeniem, ze zgodą na jego publikację na moim blogu, a potem na umieszczenie go w tomiku. Zaraz dodam to do naszego regulaminu. Pisałam już o tym, ale może niezbyt wyraźnie, bo pojawiło się kilka pytań dotyczących długości tekstu. Opowiadanie może być krótsze niż 15 stron. Liczba 15 to górna granica. Dlaczego musi być dobre zakończenie? No cóż, jako organizatorka pozwoliłam sobie na fanaberie i taki cel postawiłam prze piszącymi:). Dobre zakończenia nie są złe:). Ile trzeba będzie czekać na pojawienie się tomiku? Nie wiem dokładnie. To zależy od drukarni i terminów jakie nam zaproponują. To chyba, jak na razie wszystko. Jeżeli macie jakieś dodatkowe pytania, śmiało. Piszcie w komentarzach, postaram się wyczerpująco odpowiedzieć i rozwiać wszelkie wątpliwości:)
Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na pierwszy tekst.

I jeszcze raz proszę o umieszczenie banerków na Waszych blogach. Nie jest to wymóg, ale moja gorąca prośba. Byłoby mi bardzo miło gdybyście mi w tym pomogli!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz