piątek, 27 lutego 2015

Post informacyjny i studzący emocje!

No i tak zajęta pracą nieomal przeoczyłam te wszystkie emocje, które Wami targają. I teraz będę zupełnie szczera. To już jest piąty tomik i wiem co mówię. Nie ma dobrego sposobu głosowania, zawsze będą głosy oddawane na przyjaciół, przez przyjaciół i znajomych. Nieomal każdy z Was dostanie takie punkty. Ale ja właściwie nie o tym chciałam a o tym, że cały sens tego tomiku (przynajmniej z mojego punktu widzenia) to radość z tworzenia. Wybierajmy opowiadania, głosujmy, bawmy się ale bez napinania. Czy to naprawdę takie istotne kto dostanie pierwsze a kto dziesiąte miejsce? Pani Wando niech mi Pani tego nie robi, są ludzie, którzy chcieli zagłosować na Panią i zagłosowali. Ci którzy chcieli oddać głos na "Dziadka" zagłosują na niego. Nie wprowadzajcie proszę dodatkowego zamieszania, bo tutaj chodzi o zabawę. O książkę. O to że można coś fajnego zrobić. A ruch na blogu jest przeciętny. W tej chwili nie mam wcale wielu wejść, bo niewiele piszę. To tak nawiasem mówiąc, odnosząc się do waszych komentarzy. Pamiętajcie też, że ja mam zliczać potem głosy. I to jest coś co po przejrzeniu komentarzy mnie z lekka przeraża. Naprawdę przeczytajcie dokładnie jak głosować, zajrzyjcie jeszcze raz do Waszych komentarzy sprawdźcie czy wszystko jest w porządku, czy na pewno rozdzieliliście 20 punktów, czy nie jesteście anonimowi, czy nie pomyliliście wierszy z opowiadaniami. Bo potem ja się w tym wszystkim nie połapię.
Na wszelki wypadek przypominam tytuły wierszy:

„Białym śnieżnym orszakiem”

"Rozstanie" 
"Zbyt rzadko trzymasz mnie za rękę" 
"Bajka o dobrej wróżce" 
"Żołnierska obietnica" 
"Zapałczana historia"  

Reszta to opowiadania. I spokojnie! Tomik jest dla wszystkich, dlatego są tam wszystkie teksty bez żadnych wyjątków. Całuje Was bardzo, bardzo mocno. I naprawdę tylko spokój może nas uratować :) Weźcie to sobie do serca:)

7 komentarzy:

  1. Ha ha ha znowu problemy, kochani ja co roku jestem bez miejsca i wcale mi to nie przeszkadza, radość z tworzenia jest wspaniała i to najważniejsze :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze jest to, że chyba nie każdy... Patrząc na to, większość nie pojmuje słowa ZABAWA :-)
      Bruchalek ja zagłosuje na Ciebie.
      Sabinkowe czytanie ;-)

      Usuń
  2. Madzia, ja gwoli wyjaśnienia, bo nie chciałabym żebyś moje słowa opatrznie zrozumiała. Nie chodzi mi o to, że masz dużo wejść, bo miej a co! :) Tylko, że widoczny jest ruch ludności pod postem z głosowaniem.

    A tak już obok- fakt to zabawa, rozumiem takie tłumy, które wpadłu specjalnie na głosowanie jeśli do wygrania byłaby duża kasa. Ale ludzie widać chcą wygrać dla samej wygranej i 2 tomików...
    Każdy ma inne pojmowanie wygranej i publikacji twórczości. Nie ukrywam, że chciałabym dostać jeszcze parę punktów, ale co tam... ja nigdzie nie piszę, nic nie publikuję... To moje pierwsze opowiadanie i cieszę się, że je Madzia wydrukuje :)

    Dziękuję wszystkim za oddane głosy i niecierpliwie czekam na wybór okładki a potem na tomik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli mogę wtrącić słówko, to uważam, że WSZYSCY jesteśmy wygranymi, gdyż nasze opowiadania i wiersze znajdą swoje miejsce w tomiku.
    Dziękuję pani Magdzie, za możliwość wyrażenia siebie i za świetną zabawę, a jeżeli przy okazji komuś spodoba się moja pisanina, to tym większa satysfakcja:)
    Nie rozumiem tego napięcia i rywalizacji, życząc zadowolenia i satysfakcji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dokładnie :) Podpisuję się pod tym. Pierwszy raz spróbowałam napisać u Pani Magdy i jestem bardzo zadowolona, że będę mieć pamiątkę w formie tomiku. Mam nadzieję, że tymi sporami Pani Magda się nie zniechęci, bo chciałabym jeszcze kiedyś spróbować coś "stworzyć" do następnego. :)

      Usuń