czwartek, 26 listopada 2015

Makatkowy wstęp czyli zgadujemy :)

Jeszcze raz opis, zasady żeby nie było wątpliwości:

Chciałabym zaprosić Was do nowego blogowego cyklu: Makatka z... I w zależności od mojej fantazji i tego kim będą moi i wasi goście będziemy przez tydzień bliżej poznawać osobę, może miejsce, które stworzyła, książki które napisała. W czasie każdego ze spotkań będzie można coś wygrać. Wiadomo, że jak pisarz to powieść/powieści jego autorstwa a jak trafi się ktoś inny? Czas pokaże :) Pierwsza Makatka pojawi się w poniedziałek 30 listopada, Ale zanim przedstawię Wam naszego pierwszego gościa proponuję Wam zabawę w skojarzenia. Co jakiś czas aż do niedzieli do 17 będę wstawiała coś, co powinno naprowadzić Was na to kto lub co pojawi się na Makatce. Waszym zadaniem będzie odgadnąć nazwisko, nazwę... Tym razem od razu powiem, że to będzie ktoś :). Ale nawet jak zaczynacie się domyślać, nie dzielicie się podejrzeniami aż do niedzieli do godziny 17. Wtedy piszecie wasze propozycje. Ten kto pierwszy poda prawidłową odpowiedź z miejsca wygra.... Teraz nie mogę napisać dokładnie co, bo bym zdradziła tożsamość naszego gościa. Ale to że wygra jest pewne.

Przypominam w komentarzach możecie rozmawiać, pisać co myślicie, że wiecie, nie wiecie i w ogóle co tam Wam się zamarzy ale nie dzielicie się odpowiedzią aż do niedzieli do 17 :)

Zaczynamy, podpowiedzi będzie przybywać. Odnośnik do posta pojawi się po prawej stronie bloga żeby można było bez trudu się tu dostać. 
Na razie wiecie, że gościem poniedziałkowej Makatki będzie KTOŚ :)

Oto pierwsze obrazki. Uwierzcie, że bardzo istotne ale nie martwcie się jeżeli na tym etapie nic Wam nie przyjdzie do głowy :) 






Kolejne podpowiedzi :) Wszystko ma znaczenie kolory również :)




To teraz jeszcze namieszam:) obiecuję, że w końcu zacznie się Wam układać :) 



Macie już jakieś podejrzenia?

I kolejne :)

Coraz bliżej :)




I dodatkowo:



I ostatnie. Powtórzenia niektórych zdjęć celowe, mają znaczenie:) kolejność też :)

 To pierwsza para               


 To para druga:



 to para trzecia:




30 komentarzy:

  1. Nawet jeżelibym miała ogromną ochotę napisać kogo typuję to niestety nie mam pojęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam juz pomysl ;)
    Anna GZ

    OdpowiedzUsuń
  3. no zdjęcia przecudnej urody, ale skojarzeń z tym KIMŚ nie wzbudziły żadnych;-(
    czekam na kolejne podpowiedzi;-)

    uściski ciepłe przesyłam mocno pociągająca (nosem) Barbara;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Magdziulek to faktycznie zagadka☺

    OdpowiedzUsuń
  5. im więcej zdjęć tym więcej skojarzeń;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy te podpowiedzi dotyczą bezpośrednio tego Kogoś? Czy dodatkowo tego czym się zajmuje?

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja już zupełnie nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  8. Po pierwszej serii zdjęć wydawało mi się, że mam, ale teraz to już kompletnie nic...

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahaha :d Madzia sama siebie zapraszasz? :D to moje jedyne skojarzenie :d Polskich autorów znam jak... niemiecki czyli słabo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy tym gościem będzie Agnieszka Krawczyk, autorka cyklu o malowniczej Idzie, jak i świetnych kryminałów?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam pomysł, a jutro okaże się czy dobrze myślę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnia podpowiedź na coś mnie naprowadza, ale czy dobrze? Żebym jutro nie zapomniała tu zajrzeć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy dziś, tylko później :) jak wstanę ;P

      Usuń
  13. Kojarzy mi sie z Katarzyna Bulicz

    OdpowiedzUsuń
  14. Kojarzy mi sie z Katarzyna Bulicz

    OdpowiedzUsuń
  15. Ucielo mi Katarzyna Bulicz- Kasprzak,ale...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ucielo mi Katarzyna Bulicz- Kasprzak,ale...

    OdpowiedzUsuń
  17. Stawiam na Katarzynę Kwiatkowską :)

    Pozdrawiam,
    Dorota Pansewicz

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie 17.00 :-) Tą osobą jest Katarzyna Kwiatkowska :-) "Zbrodnia w szkarłacie" jest superrrr :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim zdaniem to Katarzyna Michalak. Pozdrawiam serdecznie. Alicja Wolska

    OdpowiedzUsuń
  20. Katarzyna Kwiatkowska Zbrodnia w błękicie

    OdpowiedzUsuń
  21. Katarzyna Kwiatkowska Zbrodnia w błękicie

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaczytałam się i zapomniałam zajrzeć o 17 )-: Stawiałam na Katarzynę Michalak (ze względu na róże), ale myślę że rację mają Ci, którzy twierdzą, że to Katarzyna Kwiatkowska. Róże pasują też do "Zbrodni w szkarłacie" (-:

    OdpowiedzUsuń
  23. teraz, jak ponwnie patrze na zagadke to nie wiem, czemu na to nie wpadlam:))) Fajna zabawa Magdo:)

    OdpowiedzUsuń