niedziela, 21 lutego 2016

KONIEC!

To tak: 91 738 słów, nieomal 600 000 znaków :) Mam ochotę to wykrzyczeć, zatańczyć w deszczu i w ogóle szaleńczo się cieszę. Pisałam przez pół nocy i cały ranek. Udało mi się pozamykać wszystkie wątki... Będzie Magda i Michał i Kraśniak i Miecio i Leontyna i Malownicze... I rok 1843 i kolejne lata... I dziad wędrowny i stara chata pod lasem i śmiech i łzy i marzenia. I to wszystko powiązane z tym co tutaj i teraz. I to wszystko na kanwie prawdziwych historii. A teraz przez najbliższe dni będę opętańczo czytać, sprzątać, gotować, chodzić na długie spacery... No po prostu sama nie wiem co najpierw :) A stosik przygotowanych lektur wygląda tak:


 Co polecacie najpierw? Bo ja dostałam oczopląsu i nie wiem co wybrać :)

14 komentarzy:

  1. Ja bym zaczęła od Magika.
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ukończenia kolejnej ksiażki :) Czekam na dziada :D
    Nic z tego nie czytałam, więc nie polecę. Ale znam twórczość Evansa, więc może on :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się rozmarzyłam :) Zapowiada się cudowna lektura! Dużo wypoczynku życzę, po skończonej pracy bardzo się należy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. należy Ci się do wszystko co wymieniłaś, no może tylko na taniec w deszczu to poczekaj do maja, na ten wiosenny ciepły deszczyk, bo w tym obecnym to tylko przeziębienia się można nabawić;-)
    z książek też żadnej nie czytałam, ale "Niech się spełnią marzenia" brzmi najbardziej zachęcająco;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja właśnie dziś myślałam o tym, że czekam na kontynuację "Malowniczego" (-: Cieszę się bardzo, że już napisana (-: nic nie znam z tego stosu, ale kiedyś kusił mnie "Plan na szczęście" (-;

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje kochana :) można by napisać, że razem pracowałyśmy :) tyle, że ja swój bój skończyłam wczoraj z wynikiem POZYTYWNYM!!! do teraz to do mnie nie dociera za bardzo :D już nie mogę się doczekać, aż to Twoje kolejne dziecko wyląduje w księgarni :) i jaka będzie okładka i w ogóle!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. To Kraśniakowa miała męża?! Czyżby to był koniec serii o Malowniczem?!!!
    Chciałam powiedzieć, że na stosiku zwróciłam uwagę na książkę 'Magik'. Chcę to kiedyś przeczytać, ale nie wiedziałam, ze jest tak gruba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Już się nie mogę doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przede wszystkim, gratulacje... czekam teraz na rys końcowy... w druku :) Słowo "stosik" jakoś mi nie leży, choć jest tam kilka pozycji, które zwracają moją uwagę. Biblioteka Miejska w Otwocku? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję. Bardzo się cieszę. Czekam z utęsknieniem na ten tom. Z radością go kupię. A z tego stosiku nic nie czytałam, więc nic nie polecę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również nie mogę się doczekać ukazania się książki w księgarniach. Pozdrawiam, Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  13. Pani Magdo proszę napisać przybliżony termin premiery - już ckni mi się za Malowniczym. Czekam i czekam. Zielona Góra pozdrawia i wzdycha kiedy kiedy no kiedy będzie......
    Joanna

    OdpowiedzUsuń