sobota, 9 lutego 2013

Konkurs Walentynkowy - konkrety!

No kochani ruszamy!Pisałam już wstępnie o konkursie walentynkowym, ale teraz wszystko już wiem:) Więc od początku: konkurs polega na wymyśleniu toastu walentynkowego. W związku z komentarzami, że nie każdy ma jeszcze ukochaną drugą polówkę (Aga i Basia teraz już nie mają wyjścia i muszą wziąć udział w konkursie:)), to dla tych poszukujących istnieje alternatywa wymyślenia toastu "Do Miłości", albo Amora albo... Wymyślcie coś:)  Konkurs trwa od dziś do 13 lutego do 24:00. 14 lutego dwa spośród nadesłanych toastów zostaną wybrane przez Szanowne Jury w skład, którego wchodzą, uwaga, uwaga!!!  Małgorzata Kursa (autorka powieści: "Teściową oddam od zaraz", "Ekologiczna zemsta", "Tajemnica sosnowego dworku", "Najlepsze jest najbliżej" i "Babska misja") i Marcin Pałasz (autor wspaniałych książek dla dzieci między innymi: "Sposób na elfa", "Elfie gdzie jesteś", "B@jki", "Kosmiczna awantura" i  wielu, wielu innych) ! Sami przyznacie, że Jury jest szacowne i zacne:) A nagroda... Cóż może ja zamiast pisać po prostu pokażę chwilowo tylko częściowo, w całej krasie będzie jutro. Teraz powiedzmy, że to wersja robocza:) A dodam, że butelki są pełne:)
Tak wyglądały przed  moją brutalną ingerencją:)

A tak wyglądają teraz bo schną:) A jutro będą już wyglądać zupełnie inaczej (proszę nie zwracać uwagi na małe niedociągnięcia bo tak jak już wspomniałam to wersja robocza:)
A to butelki po metamorfozie:)


Propozycje toastów wstawiajcie pod tym postem. Mamy na to 4 dni i jeszcze kilka godzin więc do dzieła!

27 komentarzy:

  1. muszę pomyśleć...ale zadanie...
    dostałaś mojego e-maila?
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę się nie śmiać, będzie o miłości...


      Pięknie by było
      być kochanym,
      I szanowanym,
      Każdego dnia,
      o każdej porze,
      By wszystkie spojrzenia
      były pełne miłości,
      I namiętności,
      I jeszcze czułości,
      By uczucie się nigdy nie wypaliło,
      nie zakurzyło,
      by nic innego go nie przyćmiło,
      By nie zostało zapomniane
      czy wymazane.
      Warto jest kochać,
      warto być kochanym,
      a już najbardziej
      warto o tym marzyć,
      ponieważ miłość można spotkać wszędzie
      I na ulicy, na poczcie, w urzędzie
      Wśród ludzi tłumu,
      na obrzeżach miasta,
      warto na TO czekać
      zawsze, i wszędzie, i BASTA!
      Możesz mieć lat sto,
      możesz mieć dwadzieścia,
      Poczuć, że to właśnie TO
      Twój ogromny, własny okruch szczęścia
      Życzę tego Nam wszystkim,
      każdemu z osobna,
      choć wiem, że jedna miłość
      nie jest do drugiej podobna!



      Usuń
    2. Szkoda,że nie naleze do jury bo już bym Cie Aniu nagrodzila;)

      Usuń
    3. Nie jesteś obiektywna, moja droga!!!

      Usuń
    4. Anna obiektywizm to rzecz do dyskusji ;)

      Usuń
  2. Oooooo może coś wymyślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może tak Madzik, po cichu usuń post, zgarnij te dwie butle i przyleć do mnie :) Opracujemy je ;) zabierz może jury, by wszystko było jak nalezy ;)

      Usuń
    2. na tyle osób trochę za mało by było...

      Usuń
    3. Zawsze można dokupić :P

      Usuń
  3. Ja napiszę toast ale to bardziej moje marzenia...
    Aby każdy samotny w końcu odnalazł swoją zagubiona połowe i nie smucil na widok par myśląc,że go to nigdy nie czeka. niech walentynki a kazdy dziwne roku będą pełne miłości,ciepła i radości z bliskości drugiej osoby...

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam za literowki ale w telefonie jest trudno pisać komentarze...:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Aby nasza miłość wznosiła się na wyżyny jak bąbelki w szampanie i nie pękała jak one gdy sięgnie szczytu a trwała wiecznie jak winorośl najlepszego szczepu.


    Chyba trochę i nie za bardzo w moim stylu więc pozwolę sobie na " bardziej moje":
    Nasza miłość rośnie jak badyl na gnoju a małżeńskiej sypialni nie zaznasz spokoju. Obyś zawsze kochanie pamiętał o prezentach, bo prezenty dawać żonie to powinność święta.Inie tylko w Walentynki całuj mnie co pół godzinki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne butle stworzyłaś, ja niestety talentu literackiego nie mam, więc toastów raczej pisać nie będę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak dawno mnie nie było, a u ciebie takie zmiany na blogu ... pięknie!!! i tak wiosennie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz że butelki pełne :) ... zastanowię się :)

      Usuń
  8. Więc tym razem i ja stanę w konkury do nagrody;-)
    Toast już się tworzy, niech tylko wena mnie dopadnie tak do końca;-)
    Przed 14 powinnam zdążyć;-)

    Niedzielne pozdrowienia ślę;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochaj na Dzień Walentego
    i każdego dnia innego!

    -czego się nie stworzy dla butelki wina ... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W Dniu Świętego Walentego
    nie pijemy byle czego,
    Toast też musi być wspaniały,
    by serca się do siebie śmiały,
    Miłości bez kresu
    życia bez stresu!
    "bez" też może być w modzie,
    ale tylko w pachnącym ogrodzie ;-)
    Izabela B.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wznieśmy toast moi drodzy,za tych których szczęście w miłości jeszcze nie doświadczyło! Miejcie oczy szeroko otwarte ,bo miłość przychodzi wtedy gdy najmniej się spodziewasz,czasem przybiera inne oblicza i nie ma twarzy ideałów z marzeń ale ma serce które ujmie i skradnie na resztę życia! A na dowód tego, moja miłość, która zrodziła się w bólu po stracie niby miłości życia...a pocieszyciel mój został mężem moim i mamy dwie córeczki a oświadczył się właśnie 13 lat temu w walentynki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i jeszcze jedno,życie jest jedno a miłości wiele Aleksandra:))

      Usuń
  12. Niech Ci, co na miłość czekają uwierzą w to, że kiedyś w końcu przeznaczenie ich dopadnie;-)
    Niech Ci, co szczęściem miłości się cieszą uwierzą, że z dnia na dzień miłość może być jeszcze większa, silniejsza i piękniejsza;-)
    Niech Ci, co myślą, że miłość mają już za sobą uwierzą, że wcale tak nie jest, bo podobno na miłość nigdy nie jest za późno;-)
    Niechaj miłość nam się darzy, każdemu według potrzeb i życzenia, niech się nam spełniają wszystkie walentynkowe marzenia;-)

    Na zdrowie;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja jeszcze zdążę, dzięki przypomnieniu Pani Magdy:
    O miłości nieuchwytna niczym pajęczyna,
    Ty co wichrem w kominie wyjesz w ciemne noce,
    Popchnij go proszę w moje ramiona
    We wzruszeniu miłosnym w miłosnym trzepocie...
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  14. Walentynek godzina wkrótce na zegarze,
    Zatem i ja pójdę pod serca cne ołtarze…
    Lubej się pokłonię, klęknę na kolano
    I słowami dotknę Dziewczynę kochaną.
    Jedni piją za błędy, inni za wspomnienia,
    A ja chwilę uwznioślę, tę, co losy zmienia.
    Kielich napełniony, krew znowuż buzuje,
    A życzeń mych łańcuch za Tobą wędruje:

    „KOCHANIE, by miłość nigdy nie ustała,
    Słodycz-by była wielka, gorycz zaś mała.
    Empatii morza byśmy nigdy nie zagubili,
    W codziennych, małych gestach się pławili.
    Uczucie niech przemawia tęczy barwami,
    Wierność, stałość umacnia pomiędzy nami.
    Lenistwo? Niechże Cię często nie dopada,
    Za to dreszcz pożądania zmysłami włada.
    Czułość niechaj szeroko rozłoży ramiona,
    Szczęściem Córa się zdaje, życia korona.
    I jeszcze, by…Teściowa dni nie zatruwała,
    Bo wtedy nasza miłość będzie wzrastała.” :)

    A teraz buzi mi daj, oddajmy się marzeniom,
    Tym upragnionym, co w złoto kamień zmienią.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dostałam piękną kartkę od kogoś kto zna moje myśli, zna mnie tylko ze słów, nigdy ze mną nie stanęła twarzą w twarz lecz powiem szczerze pobiegłabym na koniec świata by jej pomóc i tej co w górach i tej nad morzem...
    Toast byłby: za ludzi o dobrym i wielkim sercu, nie za wzniosłe słowa lecz za to, że są.. Życzyła bym im szczęścia choć to ulotne i postrzegane inaczej jaki inny jest człowiek... Posłuchałabym ich opowieści o ulotnych chwilach o radości i smutku o tym co było i co im się marzy... Później przytuliła, bo to jedyne co zostaje w tym świecie bez zmian.

    OdpowiedzUsuń