piątek, 23 marca 2018

Jak zostać pisarką czyli kto pojedzie ze mną na warsztaty?

Moi kochani z dużą niecierpliwością czekałam na to żeby móc podzielić się z Wami tą wiadomością. Wiem jak ważna jest dla Was akcja "Kto napisze ze mną książkę". Wiem jak bardzo, część z Was, marzy o pisaniu, o wydaniu własnej powieści. Odbierając od Was maile, wiadomości często myślałam, że rewelacyjnie byłoby móc się tak naprawdę spotkać, porozmawiać, podzielić się wiedzą i zaprzyjaźnić. I teraz dochodzimy do niespodzianki :) Otóż moi kochani, razem z Wydawnictwem Znak chcemy zaprosić Was na piękny majowy weekend, W Sudety (w końcu tam jest już nie tylko moje ale nasze ukochane Malownicze), na warsztaty pisarskie. Oprócz tego, że będę tam ja, cała dla Was, będzie też niecodzienna okazja spotkania się z pisaniem od tej drugiej, bardziej niedostępnej  strony. Będzie możliwość zajrzenia za kulisy wydawania powieści. Będziecie mogli posłuchać i podpytać o stronę redakcyjną fantastyczną Panią Redaktor, o kuluary promocji moją ukochaną Promotorkę, o... Mogłabym tak długo wymieniać :) Krótko mówiąc będzie dużo się działo, będzie inspirująco, będzie ciepło i twórczo.
Teraz kilka konkretów, co trzeba zrobić.
1. Otóż trzeba napisać opowiadanie o dalszych losach ulubionego bohatera z „Serca z piernika” aut. Magdaleny Kordel, (czyli mojego :)) o maksymalnej długości do 12 stron (do 21 600 znaków ze spacjami).  
2. Prace konkursowe można zgłaszać w okresie od 23 marca do 6 kwietnia 2018 roku.
3. Przesyłamy zgłoszenia na adres mailowy starczynska@znak.com.pl
Spośród nadesłanych prac wyłonimy dziesięć zwycięskich i ich autorzy zostaną zaproszeni na spędzenie twórczego weekendu w cudownym, klimatycznym miejscu. Dodatkowo zostanie stworzona lista rezerwowa. 

To są główne punkty, ale bardzo Was proszę o zapoznanie się z regulaminem, tam jest dużo więcej szczegółów. Regulamin dostępny jest w zakładce (na górze) "Jak zostać pisarką". Oczywiście do pisania opowiadań zapraszamy również panów. "Jak zostać Pisarką" to hasło nawiązujące do mojej historii, dlatego brzmi tak kobieco :)

Jeżeli macie jakieś pytanie do mnie, proszę, zostawiajcie je w komentarzach lub piszcie na adres mailowy: magdakor@vp.pl

2 komentarze:

  1. O MAJ GOT!!!!!
    ...
    ...
    ...
    idę pisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej kiedy wyniki? 23 kwietnia jest dzisiaj :-) dziękuję za informacje

    OdpowiedzUsuń