piątek, 24 lutego 2012

Kubhell - euro 2012 nie będzie

Zupełnie jak Grinch - świąt nie będzie! Tak, tak właśnie niniejszym pragnę się przyznać, że przez mojego męża Euro 2012 się nie odbędzie! Otóż  z samego rana poinformował mnie, że niestety wpędził nas w milionowe długi. Biorąc pod uwagę informację, słowo "niestety" było jak najbardziej uzasadnione. Trochę to było wprawdzie dziwne, bo wczoraj wieczorem o milionowym zadłużeniu nie było mowy i tak przez jedną noc mu się udało? A potem właśnie wyznał, że i Euro 2012 się nie odbędzie. Przez niego. I przez prace wykończeniowe, które prowadził przy warszawskim stadionie i na noc współpracownik w postaci naszego przyjaciela Rafała zostawił niewyłączony piecyk gazowy i stadion się sfajczył. Mój mąż wprawdzie uspokoił mnie natychmiast, że to był tylko sen, ale te milionowe długi nadal mnie dręczą. Niniejszym więc proszę gdyby ktoś z was przejeżdżał w pobliżu dajcie znać, że stadion cały i zdrowy. A gdyby jednak coś było z nim nie tak przygotujcie mi proszę jakąś wygodną piwnicę żebym mogła się tam schronić przed gniewem rozeźlonych i zawiedzionych kibiców:)

12 komentarzy:

  1. Noż to Kuba ma sny :)
    Myślałam, że jakoś ciekawsze sny mają mężczyźni...
    Najwidoczniej w ich głowach tylko piłka i piłka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz to może podświadomość doszła do głosu... Bo Kuba nie jest zagorzałym kibicem i może on ten stadion rzeczywiście chciał puścić z dymem:)

      Usuń
  2. Służę piwnicą na Podlasiu solidna w cichej miejscowości i tysiące kibiców jej nie przemoże =) to tak na wszelki wypadek. Bo o ile mi wiadomo stadion jeszcze stoi ;P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Tak to ładnie brzmi, że zaczynam żałować, że stadion cały i zdrowy. Kusząca ta piwnica i jeszcze cicha miejscowość! Ehhh, żyć nie umierać!

      Usuń
    2. I w jedzenie zaopatrzona cała masa przetworów i ziemniaki,marchewka i inne warzywa i owoce :P

      Usuń
    3. O matko, stadion nadal niestety stoi, ale ja odczułam ogromną chęć na tę piwnicę! Mogę wpaść na jakieś wywczasy?:)

      Usuń
    4. Zapraszam mi też potrzeby urlop więc razem nawiedzimy ojcowiznę :P

      Usuń
    5. I w tej piwnicy obie zamieszkamy:)

      Usuń
    6. jak nie będzie zagrożenia przeniesiemy się na sianko do stodoły :P

      Usuń
  3. Stadion niestety stoi - w każdym razie dzisiaj ok 14 jeszcze stał! Ale gdyby nie, to strata dla świata niewielka byłaby, bo paskudny jest bezgranicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jednak się nie wyśniło:) Cóż plus z tego taki, że i te milionowe długi może mnie ominą:)

      Usuń
  4. to ja piwnicą nie posłużę tylko wygodnym łóżkiem w dużym pokoju, myślę, że to lepsze rozwiązanie niż zimna piwnica :) a Duży Pokój to na Śląsku

    OdpowiedzUsuń