wtorek, 11 grudnia 2012

Jezusie, Jezusie plama jest na obrusie!!!

 Corocznie gdy załączam tę płytę wiadomo, że święta już są za progiem. Moje starsze dziecko gdy wczoraj wróciło ze szkoły i usłyszało "Jezusie, Jezusie plama jest na obrusie" stwierdziło: nareszcie! I to jedno słowo wystarczyło:) Po prostu wiem, że Zuza poczuła święta:)
A płytę zakupiłam kilka lat temu. Nosi tytuł : Kolędy Dzień jeden w roku. Polecam Wam przesłuchanie jej, może jeszcze jest gdzieś do zdobycia. Całą rodziną szczególnie lubimy "Izie pod choinkę". Śpiewa tę piosenkę świąteczną Grupa Wokalna Izabelli. Niestety nie mogłam jej znaleźć na YouTube i w związku z tym załączam dla Was Skaldów:) A co tam niech i wam ta makutra trze mak:)



17 komentarzy:

  1. U mnie sezon świąteczny, a właściwie duch świąt zaczyna się 1 grudnia wraz z notorycznym słuchaniem przeze mnie "Last Christmas" Wham. Dzwonek na komórce też mam taki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli LastChristmasowa dziewczyna z Ciebie) Ja wolę polskie choć i zagraniczne mają w sobie coś:)
      Uściski nieustające:)

      Usuń
    2. Ścisnę to Cię jutro:) Bo dzisiaj trzeci dzień z rzędu pochłaniam arcydzieła Twe. I musiałam (wbrew woli) oderwać się od "Okno z widokiem", sto stron mi zostało. Ale jutro już będę po ostatniej lekturze o Malowniczym:) W piątek recenzja - drżyj i bój się:D

      Usuń
  2. Magda, to chyba nie jest normalne, ze mamy podobny gust, lubimy te same rzeczy,podejście do pewnych spraw itp. teraz jeszcze kolędy...
    Raaaanyyyyyyyyy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabinko rób miejsce w szafie! Przyjeżdżam!:):):)

      Usuń
    2. Hahahaha i co będziesz robiła za KOCHANKA w szafie, przykro mi ubite po brzegi, ale przyjechać możesz :P Nawet łóżko oddam swe...:P Po cholerę Ci szafa!!???

      Usuń
    3. ja mam garderobę, jakby co mogę pożyczyć, cieplutko tam... tylko mało powietrza!

      Usuń
    4. Garderoba dobra rzecz:) Wprowadzamy się razem z Sabinką:)

      Usuń
  3. Ja też lubię plamy na obrusie! A z zagranicznych Chris Rea;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze lubię ?Ireny Jarockiej Samotnie kolędować źle. W ogóle lubię święta, ale to chyba ostatnio widać:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. a moje ulubione oprócz tradycyjnych to płyta G,Turnaua "Witaj gwiazdo złota":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam i słucham:) Aczkolwiek dzieciarnia nie przepada:)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  5. Za mną od kilka dni chodzą słowa piosenki którą pamiętam jak leciała w telewizji zawsze przed świętami:
    "Za kilka dni, gdy spadnie śnieg zapłonie pierwsza gwiazdka(...) usiądziemy przy stole pod choinką iglasta wszystkie świeczki zapłoną, będzie ciepło i jasno"

    Aż mnie wzruszenie za gardło ściska jak słyszę te słowa....;-)
    I jestem niemal pewna że i Twoje dzieciaki będą do końca życia wspominać piosenki z tej płyty, gdziekolwiek ich życie zaniesie, te nuty będą przywoływać ciepłe myśli o domowych kątach pachnących świętami;-)

    jakoś tak dzisiaj w sentymentalnym nastroju jestem;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam łzy w oczach jak tego słucham...

      Usuń
    2. A wiecie, że tego nie znam... Kto to śpiewa? A w sentymentalnym nastroju to ja już się utrzymuje od jakiegoś czasu:) Nawet na sprzątanie nie sarkam co już jest bardzo dziwnym objawem, bo ja sprzątać nie lubię:)

      Usuń
  6. Piosenkę można znaleźć na youtube, śpiewa Helenka Marzec tytuł "Święta, czas kolędowania". Niestety jest tylko jedna wersja, trochę słabo nagrana, trzeba się dobrze wsłuchiwać.
    Może ktoś kiedyś pomyśli o nagraniu nowszej wersji bo słowa ma piękne.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam oczy w mokrym miejscu, dlatego aby uniknąć strugi łez ze wzruszenia słucham Golców. Wesoło, dziarsko, pozytywnie.;)

    OdpowiedzUsuń