czwartek, 20 grudnia 2012

Pejzaż Świąteczny już powędrował w świat:)

Przywędrował najpierw do mnie, a następnie wyruszył dalej czyli do Was. Przesyłki już zostały wysłane więc miejcie baczenie na listonosza. Książeczka wyszła moim zdaniem bardzo fajnie, tchnie atmosferą gwiazdki. Sama kilka sztuk przeznaczyłam na prezenty dla znajomych. Jak dostaniecie już przesyłki dajcie proszę znać, że dotarły:)
Pozdrawiam was przedświątecznie i znikam w kuchennych odmętach.
Wasza bardzo zapracowana okołoświąteczna Magdalena.
A oto i zbiorek: 

27 komentarzy:

  1. Śliczna okładka!!!
    Madzinka ale jesteś! Wysłałaś wszędzie tylko nie do mnie :(
    Normalnie foch!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty dostaniesz osobiście, pod moja własna choinką:)
    Fochaj się do woli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak powiadasz :) Niechaj tak jest :))))) Masz żywą choinę?

      Usuń
  3. Do mnie już doszła:-))) Piękna!
    Dziękuję! I znikam w otchłani kuchennej:-)))
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda! Nie mogę się doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo po prostu:) nie dość, że młoda i piękna to jeszcze zdolna:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Do mnie też dotarły, śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buuuuuuuuuuuuuuuuuu
    One mają, dotykają, głaskają....

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam! Mam! :D Normalnie jestem taaaaaaka podekscytowana ;)
    Moja koleżanka też już dostała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam jeszcze, dzisiaj Listkowy tylko, kurna kumin, mignął! Buuuu...

    OdpowiedzUsuń
  10. Dotarły i do mnie. Jednak moje nazwisko zostało przekręcone - smutno :(

    Ale książeczka jest super, będzie piękną pamiątką :) Dziękuję za możliwość wzięcia udziału w tym świątecznym projekcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej ależ to ślicznie wygląda! Aż żałuję,że nie zamówiłam;(( Dlaczego tego nie zrobiłam się pytam??;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam, mam, mam!!!!!:)Dziękuję bardzo!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. A mi już sąsiadka książkę wydarła siłą i przemocą i powiedziała, że odda, jak przeczyta... i nie mam....

    OdpowiedzUsuń
  14. Dotarła i do mnie. Dziękuję i gratuluję Organizatorom i Współautorom. Poczytam na spokojnie w świąteczną noc.
    Pozdrawiam serdecznie!
    A.G.

    OdpowiedzUsuń
  15. Do mnie też dotarła, wysłałam maila :-) Dziękuję raz jeszcze :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam!!! Mam!!! Super, pięknie dziękuję i na prezenty pakuję - człowiek nie czuje, jak mu się rymuje - kurna kumin!!! - hej!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ ten widok cieszy, oj cieszy;-)
    Do mnie jeszcze nie dotarła, ale prędzej czy później doleci to dam znać;-)
    Jak nie świąteczną, to noworoczna radością będzie jej czytania;-)
    Pozdrawiam ciepło nasz Kochany Pracusiu Świąteczny;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Madlen - dziękuję.
    Zbieram się, by opisać wrażenia, jakie wywołała wręczana przez pana listonosza przesyłka. Koperta czas jakiś leżała na stole, otworzyłam. Lubię zapach nowych książek, a ten był niezwykły. Jest, jest i opowiadanie ha!
    Sprawiłaś mi ogromną radość, dzielę się nią z Tobą.
    Odezwę się odświętnie, serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie też już leży pod choinką :)Piękny prezent świąteczny! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  20. Już wczoraj listonosz przyjechał z paczuszką. Nie spodziewałem się, że to będzie takie ładne! Dziękuję za zoorganizowanie tego konkursu i za genialny pomysł! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Do mnie też dotarła! ;D Pisałam o tym na maila. Jeden z egzemplarzy czeka już zapakowany, by 24 grudnia znaleźć się pod choinką. Już nie mogę się doczekać - ciekawa jestem jakie miny będą mieć rodzice, kiedy zobaczą również moje imię i nazwisko na okładce ;D Pani Magdo - jest Pani wielka ;D I Pan Kuba oczywiście też, bo okładka jest nieziemska ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierz mi, że na pewno sprawi im to ogromną przyjemność! Ode mnie w prezencie dostała moja przyjaciółka, która bardzo się cieszyła!

      Usuń