wtorek, 3 grudnia 2013

Uwaga!!!!!

Jeszcze raz przypominam, że głosowanie polega na rozdzieleniu 10 punktów pomiędzy 3 opowiadania!!!! Głosy, które zostały oddane na jedno lub dwa nie będą się liczyć!!!!







A jeszcze dodam, że dziś wieczorem pojawią się okładki do wyboru i ankieta w której będziecie mogli dać wyraz temu, która okładka przypadła Wam najbardziej do gustu. W związku z tym, że mamy mało czasu
proszę już teraz autorów opowiadań, wszystkich bez wyjątku o mail do mnie z tytułem opowiadania i imieniem i nazwiskiem autora. To będzie potwierdzenie, że zgadzacie się na opublikowanie tekstu pod swoim nazwiskiem. Jeżeli takiego maila nie otrzymam opowiadanie ukaże się tylko z tytułem bez nazwiska i imienia. Oczywiście jeżeli ktoś nie życzy sobie publikacji pod własnym imieniem może posłużyć sie pseudonimem.  

8 komentarzy:

  1. Już wysłałam maila, Magduś! Pozdrawiam ciepło!:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, szczególnie za te chabry przepiękne, które zapachniały mi latem!

      Usuń
  2. Mail wysłany :) Nie mogę się doczekać, kiedy pojawią się okładki ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli koniecznie trzeba obdarować trójkę:-).

    OdpowiedzUsuń
  4. meil wysłąlam pisze tak na wszelki wypadek bo ostatnio wylądował u Ciebie w spamie ;)

    OdpowiedzUsuń