poniedziałek, 2 grudnia 2013

Kochani moi głosowanie czas zacząć!!!!

No to zaczynamy kolejny etap, wybór najładniejszych, najbardziej świątecznych tych naj, naj, opowiadań:) Wybór trzech z nich należy do naszego szanownego JURY i tutaj nie zostaje nam nic innego jak tylko czekać. Ale trzy kolejne opowiadania czekają na Wasze głosy. I tak jak było mówione tym razem nie będzie ankiety. Zamiast niej zastosujemy system punktowy. Każdy z wybierających będzie miał do dyspozycji 10 punktów, które trzeba rozdysponować pomiędzy trzy wybrane opowiadania.  Będą liczyły się tylko głosy oddane po zalogowaniu. Tym razem głosom anonimowym podziękujemy. Po prostu ma być jak najbardziej uczciwie. I tutaj apeluję o rozwagę i powstrzymanie emocji:) Pamiętajcie to jest dobra, świąteczna zabawa. Zabawa, której ma patronować duch świąt. Głosy oddajemy pod spodem w komentarzach. Z boku zrobię banerek odsyłający do tego posta. A i jeszcze jedno. Otóż po raz pierwszy odkąd wymyśliłam zabawę z tomikami pojawiły się osoby, które przysłały więcej niż jeden utwór. Nie przewidziałam takiej sytuacji i w zasadach nie określiłam dopuszczalnej ilości opowiadań. Jednak chciałabym uniknąć wszelkich niejasności i w związku z tym , jak pewnie zaobserwowaliście każde z opowiadań dla wyróżnienia zaczyna się obrazkiem świątecznym. Te które są autorstwa tych osób, które przysłały więcej niż jedno mają koło siebie tylko jeden obrazek. Reszta opowiadań jest pod spodem bez obrazka. To taka informacja dla oceniających:) No to co? Każdy niech chwyta swoje 10 punktów i biegnie je rozdzielać. Czas start!!! A czas macie do 8 grudnia do 24:00:)

W związku z pytaniami dodam jeszcze, że proszę o wybór trzech opowiadań i podzieleniu 10 punktów pomiędzy trzy teksty. Przykładowo: na pierwsze 8 punktów, na dwa kolejne po jednym.

90 komentarzy:

  1. Magdaleno! Ja czekam na jakieś wieści (o wygranej książce), normalnie chyba chcesz, żebym drugie jajo zniosła jak nic. ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania lecę na pocztę odpisywać. Książka powinna już dziś być u Ciebie. została wysłana w środę w ubiegłym tygodniu.

      Usuń
  2. Jest!!!!!!!! Właśnie listonosz do drzwi zadzwonił i przyniósł!!! Ale się cieszę. Dziękuję pięknie za dedykację. Jesteś kochana, normalnie brak mi słów. Ściskam ciepło i jeszcze raz dziękuję. Dziękuję też Panu Mężowi, bo to przecież on był szanownym jurorem. :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu cieszę się, że się cieszysz i że książka dotarła:) Mail do ciebie poleciał:) Pan Mąż wyściskany od Cię przeze mnie:)

      Usuń
  3. A co z moim wnioskiem o połączeniu obu wydań opowiadań świątecznych, kto jest za? :-)

    Pozdrawiam
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. połączenie

      Usuń
    2. Możemy podpytać ale to podniesie koszt książeczki i to znacznie. Dzisiaj albo jutro pojawi się post dotyczący wyboru zakładek, to wspomnę też o tej propozycji:)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. UWAGA :D Głosuję ;)

    To tak:

    Zacząć od nowa - 6 punkcików
    Moja wigilijna opowieść - 2 punkciki
    Dziewczynka z zapałkami - 2 punkciki

    Wszystkie są super :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głosuję na:
      Marysia - 8 pkt.
      Wspomnień nie zabierze mi nikt - 1 pkt.
      Z kociej perspektywy - 1 pkt.

      Usuń
  5. Święta to czas magiczny 5 pkt
    Migdałowe łzy 3 pkt
    I takie są Wigilie 2 pkt

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Święta to czas magiczny 4p
    Zacząć od nowa 4p
    Moja wigilijna opowieść 2p
    I kurcze za mało tych punktów,beee:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Święta to czas magiczny - 5 pkt
    Świąteczny konkurs - 5 pkt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poproszę o wybór trzech opowiadań:)

      Usuń
    2. Świąteczny Konkurs - 4 pkt.
      Święta to czas magiczny - 4 pkt.
      Migdałowe łzy - 2 pkt.

      Usuń
  8. 1. Święta to czas magiczny… 5 pkt
    2. Świąteczny konkurs… 4 pkt
    3. Migdałowe łzy 1 pkt

    OdpowiedzUsuń
  9. Święta to czas magiczny - 5 pkt
    Świąteczny konkurs - 5 pkt
    Migdałowe łzy 1 pkt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta to czas magiczny - 5 pkt
      Świąteczny konkurs - 4 pkt
      Migdałowe łzy 1 pkt

      Usuń
  10. Z perspektywy kota - 6 pkt
    Uwierzyć w Gwiazdkę - 3 pkt
    Wspomnień nie zabierze mi nikt - 1 pkt

    OdpowiedzUsuń
  11. Święta to czas magiczny 7pkt.
    Świąteczny konkurs 2pkt.
    Uwierzyć w Gwiazdkę 1pkt.

    OdpowiedzUsuń
  12. Opowiadanie świąteczne - 3 pkt
    Zacząć od nowa - 2 pkt
    Uwierzyć w Gwiazdkę - 5 pkt

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie znajdę te opowiadania do zrecenzowania?

    OdpowiedzUsuń
  14. Już chyba znalazłam - w zakładce Świąteczny Zakątek. Dopiero zaczęłam czytać, lecz już jestem pod wrażeniem! Świetne opowiadania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świąteczny zakątek to nie te!!! Gospoda pod choinką to tegoroczne opowiadania:)

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 7 punktów oddaję na "dziewczynkę z zapałkami"
      1 bratnie dusze
      2 z kociej perspektywy

      Usuń
  16. Uwierzyć w gwiazdkę - 4 pkt.
    Święta to czas magiczny - 3 pkt.
    Migdałowe łzy - 3 pkt.

    OdpowiedzUsuń
  17. Święta to czas magiczny - 6 pkt
    Świąteczny konkurs - 4 pkt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszą być trzy opowiadania buuuuu

      Usuń
    2. Korekta:
      Ona:1
      Święta to czas magiczny - 5 pkt
      Świąteczny konkurs - 4 pkt

      Usuń
    3. A Ona jest zeszłorocznym opowiadaniem chyba, że ja jakiegoś nie zauważyłam. ..

      Usuń
    4. Masz rację Kasiu, w tym roku onej nie ma:)

      Usuń
    5. Oczywiście to był żarcik z przekręceniem słówka:)

      Usuń
    6. Ale w tym roku jest dużooo tych opowiadań

      Usuń
    7. Rzeczywiście, chyba się rozwijamy:) Ciekawa jestem jak będzie za rok (o ile pomysł przetrwa rzecz jasna:))

      Usuń
    8. Chętnie wezmę udział, mam nadzieję, że będę mieć wtedy więcej czasu na pisanie ;-)

      Usuń
    9. Dziękuję za ten puknt za moje zeszłoroczne opowiadanie :-)

      Usuń
  18. Dziewczynka z zapałkami - 8 pkt
    Święta to magiczny czas - 1 pkt
    Uwierzyć w gwiazdkę - 1 pkt

    OdpowiedzUsuń
  19. Święta to czas magiczny 7pkt.
    Świąteczny konkurs 2pkt.
    Uwierzyć w Gwiazdkę 1pkt.

    Z pozdrowieniem Renata LG

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziewczynka z zapalkami - 8 pkt.
    Z kociej perspektywy - 1 pkt.
    Aniol - 1 pkt.

    OdpowiedzUsuń
  21. W tekście "No to ruszamy! Kto napisze ze mną książkę edycja 3 startuje:)" jest sformułowanie "Potem do 4 grudnia głosujemy..." tutaj napisałaś Magdo teraz że do 8 grudnia. Która data jednak będzie prawidłowa czy ta podana pierwsza czy druga? - Pozdrawiam Waldek

    OdpowiedzUsuń
  22. od nowa - 1 pkt
    z kociej perspektywy - 1 pkt
    dziewczynka z zapałkami - 8 pkt.

    OdpowiedzUsuń
  23. Święta to czas magiczny - 5pkt
    Świąteczny konkurs- 4pkt
    Uwierzyć w Gwiazdkę - 1pkt

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepraszam - mała korekta - 6 pkt przyznaję opowiadaniu "Święta to magiczny czas", 2 pkt opowiadaniu "Świąteczny konkurs" i 2 pkt opowiadaniu "Z kociej perspektywy".

    OdpowiedzUsuń
  25. Święta to czas magiczny -4pkt
    Świąteczny konkurs- 5pkt
    Z kociej perspektywy - 1pkt

    OdpowiedzUsuń
  26. święta to czas magiczny 4 punkty
    od nowa 1 punkt
    świąteczny konkurs 5 punkty

    OdpowiedzUsuń
  27. Święta to czas magiczny - 6pkt
    Świąteczny konkurs- 3pkt
    Wspomnień nie zabierze mi nikt - 1pk

    OdpowiedzUsuń
  28. Święta to czas magiczny 6pkt
    Świąteczny konkurs 3pkt
    Z kociej perspektywy 1pkt

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziewczynka z zapałkami - 8 pkt.
    Z kociej perspektywy - 1 pkt.
    Anioł - 1 pkt.

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwierzyć w Gwiazdkę - 5
    Życzenia są po to, żeby je zmieniać - 3
    Migdałowe łzy - 2

    OdpowiedzUsuń
  31. -Nigdy nie jest za późno by uwierzyć 2 punkty
    - świąteczne lampki 2 punkty
    -Wspomnień nie zabierze mi nikt 6 punktów

    OdpowiedzUsuń
  32. Opowiadanie świąteczne 1 punkt
    Marysia 2 punkty
    Moja wigilijna opowieść 7 punktów

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bratnie dusze - 1pkt
    Z perspektywy kota - 1pkt
    Dziewczynka z zapałkami - 8pkt

    OdpowiedzUsuń
  35. 1. Święta to czas magiczny… 5 pkt
    2. Świąteczny konkurs… 4 pkt
    3. Migdałowe łzy 1 pkt

    OdpowiedzUsuń
  36. uwierzyć w gwiazdkę - 3pkt
    migdałowe łzy - 6pkt
    mó pies i marlenka - 1pkt

    OdpowiedzUsuń
  37. 1. Dziewczynka z zapałkami - 8pkt.
    2. migdałowe łzy 1pkt.
    3. świąteczny konkurs 1pkt.

    OdpowiedzUsuń
  38. Święta to magiczny czas - 7 pkt.
    Świąteczny konkurs - 2 pkt.
    Marysia - 1 pkt.

    OdpowiedzUsuń
  39. Świąteczny konkurs- 5 punktów
    Święta to magiczny czas- 3 punkty
    Jeszcze jedna opowieść wigilijna- 1 punkt

    Pozwolę sobie napisać parę słów o opowiadaniu " Świąteczny konkurs" Waldemara Seferyńskiego. Zaciekawiło mnie. Niby na pierwszy rzut oka banalne, a jednak wciągające. Pełne ciepła. Czytając je ma się wrażenie, że autor siedzi obok i opowiada swoją historię. Do tego zakończenie iście magiczne. Czytanie tego krótkiego tekstu sprawiło mi wielką przyjemność. Waldemar pisze Sagę Warmińską. Powiem szczerze, nie mogę się jej doczekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za głos i piekne słowa - rozdzieliłes 9 nie 10 punktów czyli korekta konieczna

      Usuń
    2. hhehehe, piękna reklama ;) A skąd ten człowiek wie, że ten "Świąteczny konkurs" jest akurat tej osoby? Bardzo nie fair zagranie, bardzo ;)

      Usuń
    3. W ogóle o blogu się dowiedziałem od tego Pana. Przeczytałem wszystkie i szczerze zagłosowałem w/g moich upodobań. Nie wiedziałem, że to anonimoy konkurs. Przeczytałem opowiadania, a nie regulamin. Mea Culpa. Możeci nie uznać moich głosów i tyle.

      Poprawiam głosowanie.
      Świąteczny konkurs- 5 punktów
      Święta to magiczny czas- 3 punkty
      Jeszcze jedna opowieść wigilijna- 2 punkty

      Usuń
    4. No nieee, to jest nie w porządku! Jak można wymieniać imię i nazwisko??? Przecież miało być ANONIMOWO, psujecie naszą zabawę!!! Tak się nie robi!!!
      A niby dorośli ludzie, czy chęć wygrania jest aż tak wielka???

      Usuń
    5. Panie Michael, spokojnie mój wpis nie tyczy się wyłącznie Pana, po prostu widzę co się dzieje i reaguję. Oczywiście mógł Pan nie wiedzieć, że staramy się zachować anonimowość, być może nie jest Pan jedyny dlatego wolałam o tym wspomnieć. Żeby była jasność:) I żeby Pan nie czuł się broń Boże osaczony, bo podkreślam raz jeszcze chodzi mi o całokształt a nie głównie o Pana wpis.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  40. Święta to czas magiczny - 5pkt
    Uwierzyć w Gwiazdkę - 1pkt
    Świąteczny konkurs- 4pkt

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziewczynka z zapałkami - 7 pkt.
    Kolorowe lampki - 2 pkt.
    Z kociej perspektywy - 1 pkt.

    OdpowiedzUsuń
  42. Droga Magdo i Droga Asymako pozwolę sobie zabrać głos co do Waszych wpisów. Zarzuty o nie fair odnoszą się jak sadzę do mnie.
    Zacytuję część pierwszego tekstu o konkursie "Bardzo proszę o to byście w miarę możliwości wstawili banerek i info na wasze blogi. Banerek za moment pojawi się na blogu po prawej stronie. Proszę o to bardzo, bardzo, bardzo, bo to jedyna metoda, by dowiedziało się o akcji jak najwięcej ludzi, a jak wiadomo im nas więcej tym ciekawiej:)"
    Czynię to od samego początku. Nigdzie nie jest napisane iż zakazane jest wspomnienie przy tym ze biorę udział w tym konkursie. Nigdzie. Jestem przekonany iż każdy z uczestników pochwalił się swoim znajomym. Nie mogłem przewidzieć że ktoś wyrazi swoją pochlebna opinię o mnie. Nawet gdybym przewidział... . A gdyby napisał że jest do kitu? Do czego ma również prawo... To wtedy nikt by się pewnie nie odezwał. Czuje się któryś raz osaczony jako facet. Piszący facet. Każdemu z nas pewnie frajdę daje samo pisanie. Każde z nas pisząc jednakże liczy na wygraną bo i po co inaczej by pisał. Konkurs też oprócz dawania frajdy ma zwykłą treść promocyjną, reklamową. Dla Pisarki, bloga, książek. I to jest naturalne, normalne. Szkoda że reakcja na w/w jest błyskawiczna. Odpowiedzi na zmianę daty głosowania nie ma do dziś... Przykro mi że mój świąteczny konkurs sprawia kłopot. Magdo jesteś jedną z moich ulubionych pisarek, powiem humorystycznie iż dzięki Tobie jawnie przyznaję się do zakochania w "krowie na łańcuchu" kto czytał to wie... ale jeśli chcesz to po prostu usuń moje opowiadania i juz. Ja hmmm my bo wielu osobom podsunąłem Twoje książki i tak mimo wszystko będziemy czekać na następną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Waldku niczego nie będę usuwać. Nikogo nie zamierzam osaczać. Nikomu nic nie zarzucam. Po prostu jeżeli mówimy znajomym o głosowaniu to niech czytają i głosują tak jak powinno się głosować, bo ja to potem muszę zliczyć i naprawdę bałagan robi się ogromny. Poza tym chodzi też o nie mylenie opowiadań zeszłorocznych z tegorocznymi. Tutaj też przydałaby się uwaga. Nie chodziło mi stricte o Ciebie, choć rzeczywiście prośba o zachowanie anonimowości chciał nie chciał tyczyła Ciebie boś ty mi został wywołany:) Nie sprawiasz kłopotu, lubię czytać Twoje teksty i za Twoim kolegą powtórzę, że też nie mogę się doczekać Twojej książki. Chciałabym tylko żeby przestrzegać pewnych warunków. Natomiast nie wytykam nikogo palcem. Głosowanie jest do 8, bo dopiero wtedy panie, które czytają opowiadania (jurorki) mają podać mi werdykt. Pomyślałam, że w takim razie nic nie szkodzi przedłużyć i to głosowanie. Nie odpowiedziałam na Twój komentarz, bo widać gdzieś mi umknął. Przecież ja też nie siedzę non stop przed blogiem. A tak nawiasem mówiąc to gdyby ktoś napisał, że opow. jest do kitu to też posypałby się grad protestów:) Bo może pisać ale bez nazwiska:) Chciałabym natychmiast zakopać topór wojenny! No spokój ma już być, bo mi renifery pouciekają i gospoda padnie bez Mikołaja.

      Usuń
    2. Magdo, nie wyłapałem iż jest post "Kilka słów na temat tego co mnie gniecie" bo odniósłbym się tam... Magdo, biorę pierwszy raz udział w tym konkursie i nigdzie nie określiłaś ram informowania o nim - o tresci o autorstwie itd - Moim zdaniem i mam do niego prawo większość autorek nie przyzna się a swoim mówi o swoim  Wszyscy się promujemy. Inaczej mówiąc to hipokryzja. Co do daty to trudno…
      I dalej, widzę tytuł zeszłoroczny, widzę niedokładne tytuły podczas głosowania czyli tam też według… jest ktoś be? Nie na to nikt nie zwrócił uwagi.
      Ja robię wszystko otwarcie. A że jestem facetem może dosadniej choć…
      Przepraszam Cię Magdo za nie zamierzone zamieszanie, humorystycznie pisząc oczywiście że chciałem zrobić focha i usunąć opowiadania ale byłoby mi jeszcze bardziej przykro i tym którzy na mnie głosowali a którym zarzucacie nieczytanie. Nie jestem tego tak naprawdę w stanie określić nawet ja (chociaż wiele osób bezpośrednio komentowało do mnie treść) a co dopiero inni wpisujący. Nie rzucam od lat kamieniami 
      Niech zabawa trwa...

      Usuń
    3. Panie Waldemarze proszę niczego nie usuwać, niepotrzebna niesnaska, Madzia jako twórca konkursu musiała w taki albo inny sposób zareagować, ale na pewno nie było w tym złośliwości:) Jesteśmy ludźmi zdarzają się pomyłki. Bawmy się dalej i zapomnijmy o sprawie:) Wydaje mi się,że nie ma sensu rozdmuchiwać tematu.

      Usuń
    4. ze swojej strony dodam tylko tyle, że męskie pisanie bardzo lubię, tym bardziej polskie i dzięki tej całej "historii" na pewno zapoznam się z Pana twórczością ;)
      Magdy książki uwielbiam i cieszę się, że Pan również :)
      pozdrawiam

      Usuń
    5. Cieszę się, że sprawa się wyjaśniła. Również przepraszam za zamieszanie. Z chęcią się zapoznam z Pani twórczością Pani Magdo. Z resztą wszystkie umieszczone tutaj opowiadania są dobre, ponieważ ich twórcy piszą od siebie. A moje głosy są podyktowane nie sympatią, ale tym jak bardzo tekst trafił do mnie. Ze swojej strony zapraszam do spojrzenia na moją skromną twórczość. Tylko, że ja udzielam się na Fb. Od kilku miesięcy męczę założenie bloga na google, ale czasu brak :/

      Usuń
  43. Świąteczny konkurs-5pkt
    Dziewczynka z zapalkami-3pkt
    Święta to czas magiczny-2pkt

    OdpowiedzUsuń
  44. Święta to czas magiczny… 5 pkt
    2. Świąteczny konkurs… 4 pkt
    3. Migdałowe łzy 1 pkt

    OdpowiedzUsuń
  45. Anioł - 4 pkt
    Marysia - 3 pkt
    W taką noc... - 3 pkt

    OdpowiedzUsuń
  46. Pisałem już więc się powtórzę:
    Świąteczny Konkurs - 4 pkt.
    Święta to czas magiczny - 4 pkt.
    Migdałowe łzy - 2 pkt.

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystkie opowiadania są cudne, ale zagłosuję na:

    Święta to czas magiczny… 5pkt.
    Świąteczny konkurs 4 pkt.
    Z Kociej Perspektywy 1 pkt.

    OdpowiedzUsuń
  48. Przyszedł czas i na mnie ;)
    Opowiadanie świąteczne - 3pkt
    Uwierzyć w Gwiazdkę - 3 pkt
    Bajka o Kogucie i Muchomorach - 4 pkt

    OdpowiedzUsuń
  49. Muszę przyznać, że sporo tych naszych opowiadań ;)
    Swoje punkty rozdzielę subiektywnie, ponieważ tematyka lat wojennych przemawia do mnie najbardziej oddaję 7 punktów na Marysię. Urzekły mnie jeszcze dwa opowiadania: Dziewczynka z zapałkami, za rzeczywistość oddaną idealnie 2 punkty i 1 dla historii I takie są wigilie, ponieważ to prawda, że i takowe bywają.
    Gdybym miała więcej punktów... bo każde ma w sobie magię, jest niepowtarzalne, piękne :) Moje oczywiście też, napiszę nieskromnie, bo pisałam je z głębi serca :)
    Madziu, przepraszam, wiem, że za bardzo się rozpisałam, ale wprawiły mnie te teksty w świąteczny nastój.

    OdpowiedzUsuń
  50. Świąteczny konkurs- 6 pkt
    Święta to magiczny czas- 3 pkt
    Jeszcze jedna opowieść wigilijna- 1 pkt

    OdpowiedzUsuń
  51. Święta to czas magiczny- 6 pkt
    Świąteczny konkurs- 3 pkt
    Jeszcze jedna opowieść wigilijna- 1 pkt

    OdpowiedzUsuń
  52. Święta to czas magiczny 6 pkt
    Świąteczny konkurs 3 pkt
    Z perspektywy Kota 1pkt

    OdpowiedzUsuń
  53. "Marysia" - 8 pkt.
    "Migdałowe łzy" - 1pkt.
    "Z kociej perspektywy" - 1pkt

    OdpowiedzUsuń
  54. Z Kociej Perspektywy 5p
    Święta to czas magiczny 2p
    Zacząć od nowa 3p

    OdpowiedzUsuń
  55. Świąteczny konkurs-1pkt, Migdałowe łzy-1pkt, Marysia-8pkt.

    OdpowiedzUsuń
  56. 5 pkt. Opowiadanie prawie wigilijne - za styl, za sposób, manierę pisania
    2 pkt. Moja wigilijna opowieść - za prawdziwą atmosferę domu
    3 pkt. Skrzydlaty anioł - za zgoła dziecinną ufność i wiarę

    OdpowiedzUsuń
  57. Z perspektywy kota - 5 pkt.
    Świąteczne porządki - 3 pkt.
    Moja wigilijna opowieść - 2 pkt.

    OdpowiedzUsuń
  58. Skrzydlaty anioł....4pkt.
    Dziewczynka z zapałkami.....4pkt.
    Świąteczna magia....2 pkt.

    OdpowiedzUsuń