sobota, 22 sierpnia 2015

Jak by to było gdyby książek nie było

Wyobrażacie sobie taką sytuację: wstajecie o poranku a wasze półki zapełnione do tej pory książkami świecą pustką. To samo dzieje się w księgarniach, bibliotekach no po prostu wszędzie. Znikają ebooki, audiobooki. Nie ma. Matko, wizja którą tu przedstawiłam przeraziła mnie śmiertelnie. Chyba byłby to swoisty koniec świata. I teraz wyobraźcie sobie w jakiej pustce żyją ludzie, którzy nie czytają... Tak jak Arturo na powyższym zdjęciu nie wiem jak oni mogą to znieść.

5 komentarzy:

  1. Nie wyobrażam sobie, ja śpię z książkami u boku, ksiażki stanowią sens mojej egzystencji i gdyby ktoś mi odebrał ten najważniejszy element... nie, nie nieeee. To byłby już horror. Armagedon.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do zabawy :) http://czytelnicze-zacisze.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Niewyobrazalna tragedia, mam nadzieje, ze tak nigdy sie nie stanie. Dzien bez ksiazki, to dzien stracowny, a co tu dopiero mowic cale zycie:)Ty jestes jeszcze dodatkowo obdarzona, bo nie tylko czytasz, ale jeszcze piszesz, a to wielki dar. Milego weekendu Magdo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest Pani w dobrej sytuacji, bo gdyby zabrakło innych książek, może Pani sama napisać sobie... A tak poważnie mam nadzieję, że nigdy tak nie stanie się.

    OdpowiedzUsuń
  5. istny koszmar senny nam przedstawiłaś;-(
    ja podobnie jak Ty życia bez książek sobie nie wyobrażam, było by puste i ubogie, a moja wyobraźnie zaczęłaby się uwsteczniać.....mam nadzieję że taka wizja nigdy nie nastąpi;-)

    OdpowiedzUsuń