piątek, 22 grudnia 2017

Nowa piąteczka tomikowych zwycięzców

Nasza zaktualizowana piątka zwycięzców poniżej. Jak widzicie dołączyła Pani Anna, której serdecznie gratuluję! Oto pełna lista pań, które znalazły się w pierwszej piątce:

Izunia Raszka, Justyna Gross, Krysia Radziejewicz, Agnieszka Średnicka i Anna Bachor.

Gratuluję z całego serca raz jeszcze. Co do dyskusji, która się wywiązała proponuję żeby do niej już nie wracać. Właściwie wszyscy już powiedzieli wszystko co można było powiedzieć. Tomik się składa, cena się nie zmieniła, 15 złotych za sztukę. Przypominam o złożeniu zamówienia (na mojego maila). 
Buziaki dla Was wszystkich. Aktualnie lecę lepić pierogi (nie jestem w tym zbyt biegła więc sami rozumiecie, że to wyzwanie :)) Na razie lepią się z kapustą, następne w kolejce czekają te z łososiem i ricottą. A jak tam u Was? Pieczecie? Lepicie? Czy odpoczywacie?

5 komentarzy:

  1. Nagrywacie :P montuje film na kanał :P robiłam dziś niecne uczynki w mieście :P i będę sobie czytać i kalendarz na nowy rok robić :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Półmetek przygotowań za mną. Uwielbiam przygotowania przed świątecznie. Anna Grzebalska

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak. Upiekłam uszka, bardzo smaczne ciastka, którymi w zeszłe święta zajadał się tato. Tato umarł, więc te ciastka to wspomnienie o Nim. I zrobiłam już na Wigilię pierogi z kapustą 'takie jak teściowa robiła', czyli od szklanki. Pierwszy raz wyszły mi ładne. Mama nocą upiekła mięsiwo, więc święta moga się zaczynać. Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejejej, ja w ferworze przygotowań nawet nie zauważyłam, że dołączyłam do zacnego grona zwycięzców :) Bardzo serdecznie dzięuję! Jest mi niezmiernie miło, chociaż najbardziej spodobał mi się jeden z komentarzy, który czytała gdzieś wcześniej - tak naprawde zwycięzcą jest każdy z nas, dzięi Pani mamy szansę spełniać marzenia :)
    Wesołych Świąt dla wszystkich!!

    Ania Bachor

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani Magdo kiedy kolejny tom wilczego dworu? Bardzo proszę o odpowiedź. Pozdrawiam serdecznie 🌻

    OdpowiedzUsuń