niedziela, 26 maja 2013

Na uśmiech:)


11 komentarzy:

  1. Święte słowa!
    Widzę, że poradziłaś sobie z nową funkcją:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poradziłam, ale zupełnie nie wiem co tam zrobiłam ze zdjęciami:) Wyszło dobrze, ale nie jestem przekonana czy umiałabym powtórzyć to po raz drugi:)

      Usuń
  2. Szczera prawda! :) coś w tym jest, ponieważ waga u mojej przyjaciółki dopisała mi 5kg, byłabym skłonna uwierzyć gdyby nie fakt rozmiaru ubrania, który na sobie miałam;) Chyba,że ubrania zostały rozciągnięte...:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga ja widziałam zdjęcia i ty jesteś po prostu nieprzyzwoicie szczupła! Więc wagą możesz zupełnie się nie przejmować:) Masz świetną figurę i uroczy uśmiech, miałam ci to już dawno napisać, ale teraz nadarza się sposobność:)
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Ha ha nieprzyzwoicie szczupła;) podoba się mi to stwierdzenie:) dziękuję za takie miłe komplementy! :))

      Usuń
  3. I słusznie , też nie staję :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie wagi słyną ze swoich wrednych charakterów:)

      Usuń