czwartek, 23 maja 2013

Pierwsze opowiadanie jest!!!

Przyszło o trzeciej nad ranem! Nie wiem co wy ludziska robicie w nocy, ale na pewno nie śpicie:) Tak jak mówiłam na górze już pojawiła się zakładka "Wczoraj spotkałam..." i możecie zaczynać lekturę:) Ja przy czytaniu bawiłam się świetnie:) Tak sobie pomyślałam, że może i ja bym napisała... Tyle tylko, że poza konkursem, ot tak dla towarzystwa. Nie będzie wam to przeszkadzało? Mam pewien pomysł i chęć by go wykorzystać:) A i jeszcze jedno, dawajcie opowiadaniom tytuły. Swoje własne, bo nie mogą wszystkie być zatytułowane Wczoraj spotkałam/spotkałem, bo to by nieco utrudniło głosowanie:) W związku z pytaniami dodam jeszcze, że postać, która ma się pojawić w opowiadaniu może być dowolnie stara, nawet biblijna jeżeli chcecie:)  I tak moi kochani edycja 2 została oficjalnie otwarta pierwszym tekstem! A właśnie, z boku za moment pojawi się banerek bezpośrednio kierujący do opowiadań. Coby było prościej. No i jeszcze raz proszę o info u Was na blogach. Żeby nas zbiorek wyglądał okazale, jednym słowem był wypasiony i obszerny:) Ależ jestem ciekawa, co będzie w kolejnych opowiadaniach i kogo wy spotkacie...

16 komentarzy:

  1. Jest wpis u mnie o akcji pisania książki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Byłam widziałam, pięknie jest!

      Usuń
  2. Jej ja nie umiem robić tych banerków:) zamieszczę to w poście:) Tak żeby każdy widział dobrze?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś:) Post jest równie dobry jak banerek:)

      Usuń
  3. Ja nie potrafię pisać opowiadań, strasznie zazdroszczę osobom z takim talentem. Będę wiec wiernie kibicować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaa zamieściłam banerek u siebie z przekierowaniem. Na samej górze bloga jest, na honorowym miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaa tez walnęłam pościk a co mi tam, nie będę gorsza niż Jasna:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ci wielkie! Jesteś boska! A pisać umiesz, przecież od wielu miesięcy czytam Twojego bloga i tam czarno na białym widać jak piszesz:)

      Usuń
  6. I ja się udzieliłam w rozpowszechnianie tej książki w powijakach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem rękami, nogami i całą resztą żebyś też napisała ;) Skoro tworzymy wspólnie to wspólnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę, bo zaczynałam mieć wątpliwości czy mnie nie wyrzucicie:)
      Serdeczności:)

      Usuń
  8. No Twoje kochana opowiadanie w tym zbiorze będzie taką wspaniałą wisienką na torcie;-)
    Więc pisz, kochana pisz;-)
    Uściski z deszczowego Podkarpacie posyłam;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę, piszę, pomysł w zarysie mam, rozwinie się w trakcie, tylko jak ja biedna się zmieszczę na tych 8 stronach? Taka gaduła? Ale staram się jak mogę! Basiku u nas też zimno i deszczowo i dlatego tym cieplej i mocniej cię pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Poczytałam sobie opowiadania pierwsze dwa. Ale mają dziewczyny pomysły i wyobraźnię, że ho ho !!!
    To ja też umieszczę banerek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę niezmiernie wdzięczna:) Opowiadania są rewelacyjne!

      Usuń