niedziela, 20 września 2015

Na moment w ramach wyjaśnienia i kilka spraw bieżących.

Wczoraj dostałam pytania na maila dotyczące nowej akcji "Stop szuflandii". Odpowiadam: nie, nie wymagam od nikogo żadnych praw, fragment nie upoważnia mnie do niczego, nie będę domagała się udziału w Waszych potencjalnych zyskach. Nie, nie trzeba mi za to płacić. Ani grosza. Ci którzy współpracują ze mną przy akcji "Kto napisze ze mną książkę" mogą potwierdzić, że nie mam żadnych złych intencji. Opowiadania przysyłajcie w całości (no chyba, że to opowiadanie które ma 100 stron, to wtedy wydzielcie fragment), powieści tylko fragmenty. Pierwsze teksty już dotarły więc pomysł chyba się spodobał. Chciałabym jeszcze raz prosić o pocztę pantoflową, o informacje, bez Was będzie mi trudno nadać akcji rozgłos. Pomożecie? Pomóżcie, bo z doświadczenia wiem, że to zawsze do człowieka wraca.
Jeżeli ktoś coś przegapił to zapraszam TUTAJ po szczegóły.

Dzisiaj ostatni dzień konkursu (TUTAJ), popołudniu nowe opowiadanie do tomiku. A właśnie dodałam nową zakładkę "Zaczarowani słowami". Tam znajdziecie wszystkie teksty opowiadań... To chyba na razie tyle. Niech Wam się niedzieli :)

 

3 komentarze:

  1. Magda ze wszystkiego czerpie korzyści! Nie słuchajcie jej! Zgarnia miliony naszym kosztem! to oszukistka :D haha wybacz nie mogłam się powstrzymać xDDD :D potwierdzam dwa razy już brałam udział w tomikach, biorę i trzeci raz (mam nabazgrane 3 str :P ) widzieć swoje nazwisko i imię w książce - chociażby takiej to mega frajda :) ja zawsze zamawiam więcej to daję jeden egzemplarz do biblioteki :) a co! limitowana edycja niech się szerzy :D pisać nie marudzić! i brać udział! Madzia to taka żywa maszynka spełniająca życzenia :D idę grać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tylko tyle: Pani Magdo! Jest Pani wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  3. "Stop szuflandia"jest wspaniałym pomysłem, ale jeszcze wspanialsza jest pomysłodawczyni Magdalena Kordel .Promować innych bezinteresownie. SZACUN, jak mówią młodzi SZACUN.

    OdpowiedzUsuń