niedziela, 2 lipca 2017

A gdyby tak wrócić do Malowniczego?

Co w najbliższym czasie będzie się pisać większość z Was wie. A więc teraz powieść zimowa (właśnie się piszę i jestem spragniona wszelkich mroźnych, świątecznych akcentów :) Więc jeżeli ktoś ma na zbyciu zapach pierników, śnieg, wycie wiatru, mróz na szybach, zimowe widoki, to polecam się uwadze :) ). Potem będzie kolejna część "Wilczego Dworu". A potem... No właśnie. Tak się zastanawiam, a gdyby tak mała wycieczka do Malowniczego? Gdybym się zdecydowała to kogo przede wszystkim chcielibyście odwiedzić?

Uroczysko i Majkę?
Magdę w jej wymarzonym domu?
Leontynę i Malownicze tuż po wojnie?
I do których (ze wszystkich, które poznaliście) postaci tęsknicie najbardziej?

Napiszcie mi proszę w komentarzach :) Jestem bardzo ciekawa Waszej opinii :)

38 komentarzy:

  1. Tajemnica Bzów bardzo mi się spodobała i to ją pamiętam najbardziej pod względem treści :) ale teraz nie wiem czy pytasz o te książki cztery czy o te, które miałabyś o kimś napisać. Jeśli ten drugi wariant, to kochana.... Pan Miecio czeka na Twoją atencję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tajemnica bzów. Kocham!
    Ty się nasza Kochana Autorko, nie pytaj, bo się założę, że czekamy (my- i chyba się nie mylę, że my), na wszystko co piszesz. Więc wracaj z pisaniem gdzie zachcesz i do czego zechcesz...byle szybko.
    Serdeczności zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chciała zawitać do Uroczyska. Stęskniłam się za Majką, Marysią, Jagodą. No i jestem ciekawa co się stało z Bronkiem.
    Pozdrawiam, Mirka

    OdpowiedzUsuń
  4. Majka, Magda tak, ale chciałoby się o wszystkich dowiedzieć co u nich słychać <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo proszę o dalszy ciag Uroczyska,już i tak bardzo długo czekamy ,pozdrawiam Paulina

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ograniczaj się Kochana pisz wszystko;-)
    No wiem wiem że tak się nie da ;-)
    Ja oczywiscie chcę Majki Majki i jeszcze raz Majki. Trzeba przecież jakoś szczęśliwie zakończyć jej wątek:;-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej chciałabym poczytać o Leontynie tuż po wojnie ☺ TAJEMNICA BZÓW uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja bym chciała bliżej poznać księdza proboszcza.... To może być całkiem interesująca historia

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczysko i Leontynę i Malownicze - wprost wszystko co z tym związane.
    Śnieg to gwiazdki bielą otulone, spadające powoli na ziemię. Wiatr to gnące się drzewa do ziemi, to spadające liście to śpiew niewidocznych zjaw.
    Nie mam tylko zapachu pierników, znikł wraz z kuchnią babci.
    A krajobraz zimowy to mam zatrzymany w kadrze, w fotografii niewielkiej zrobionej kiedy byłam w krainie królowej śniegu, gdzie szukałam Gerdy i Kaja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Magda i Majka �� Uwielbiam �� Piernik mogę upiec i Pani podesłać, tylko nie wiem jak będzie smakował, bo latem nigdy tego nie robiłam ��

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest temat ,który bardzo mnie interesuje:)Jak już wspominałam bardzo brakuje mi Majki.Jakiegos zakończenia jej watku z przytupem,slubu,czegos fajnego:)Chcialabym tez spotkać się z Pania Leontyna,wiec jeśli cos napiszesz,to ja przylasne temu nawet stopami;) chciałabym ,zebys co jakiś czas jednak wracala do Malowniczego,tam tyle się dzieje i dziac może....Trzymam kciuki :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie wrócę do Malowniczego niezależnie od postaci, którą pani wybierze. Myślę jednak, że wątek Majki zasługuje na rozwinięcie. Pozostawiona niejako sama sobie. A szkoda. Z drugiej strony piękny stary dwór i wspólna rodzinna przeszłość Leontyny i Madeleine. To też aż się prosi o kontynuację. Najważniejsze jednak, by którykolwiek z wątków o Malowniczej powstał. Pani Magdaleno, za nami pierwsza połowa roku. Za mną zaś sto przeczytanych w tym czasie książek. I bezapelacyjnym zwycięzcą tego maratonu jest seria o Malowniczej. Czekam więc z utęsknieniem na dalsze losy mieszkańców tej magicznej okolicy. Anna Neumann

    OdpowiedzUsuń
  13. Każda Twoja książka jest cudowna, więc przyjmę każdego bohatera, ale może by tak jakiś misz-masz Uroczyskowych i Majkowych postaci? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszyscy byli na swój sposób szczególny...każda kontynuacja związana z Malowniczym będzie dla mnie miłą niespodzianką.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ajajajaj Madzia, ale dobre wieści. Ja najchętniej to wrócę do wszystkich. Ale. Wiem że muszę wybrać. A więc, Majka. Leontyna ale proszę Cię nie zapomnij o Panu Mieciu 😉

    OdpowiedzUsuń
  16. Leontyna po wojnie było cudo, ale tak się stęskniłam za Majką, dawno jej nie było:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Stęskniłam się za Majką, ale pokochałam wszystkie postaci, a Pani Leontyna? No jak jej nie kochać i nie tęsknić?! Jest tyle wątków, które czekają na rozwinięcie... Pisz kobieto, pisz!!! 😘 Twoje ksiæżki pozwoliły mi przeżyć mój prywatny dramat, wróciły do życia...mam wszystkie pozycje, oprócz ostatniej, ale już niebawem i at będzie w moim zbiorze... Życie nie szczędzi niespodzianek, ale dzięki Twoim cudownym książkom, pełnym magii, optymizmu i ciepła człowiek wierzy w lepsze jutro... Będzie dobrze, bo przecież musi być! Magdaleno! Z wielką radością odwiedzę Malownicze i jej wspaniałych mieszkańców, zatem życzę wspaniałej weny!!! Pozdrawiam ciepło DW

    OdpowiedzUsuń
  18. Majka zdecydowanie :) Aż prosi się o szczęśliwe zakończenie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Prosty wybór, trzeba napisać trzy książki Uroczysko i Majkę
    Magdę w jej wymarzonym domu i oczywiście Leontynę i Malownicze tuż po wojnie. Na każdą będę czekać z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiesz, że dla mnie wszystko co z przeszłością w tle będzie wspaniałe. Ach już się rozmarzyłam. Pisz kochana, każda forma mile widziana. My będziemy czytały wiernie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Teskne za Majka a u Magdy tez jestem ciekawa co sie dzieje:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. dalszy ciąg historii Magdy

    OdpowiedzUsuń
  23. Pani Magdaleno, zdecydowanie pisać o o dalszych losach bohaterów Malowniczego.

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej chciałabym wrócić do losów Magdy w jej wymarzonym domu.
    Pozdrawiam ślicznie Madziu.
    Marta Wiśniewska.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ewa Butkiewicz3 lipca 2017 17:30

    Majka i spółka, Uroczysko...
    W kwestii świąteczno-zimowych aromatów to mam w zamrażarce kawałek wigilijnego piernika! Służę! Daj znać gdzie i kiedy! Pozdrawiam serdecznie Ewa Butkiewicz
    P.S. Będziesz może na środowym spotkaniu z Anią Kasiuk w empiku? Mogłabym przynieść... ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. A Sabina? Wielka tajemnica... Po kolei każda - Majka, Magda, Leontyna. A jeszcze jakaś krótka wzmianka o Julce i Krysi...

    OdpowiedzUsuń
  27. Najchętniej czytałabym o Leontynie... ale o Magdzie i Majce też! Więc o każdej może osobny tom? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja bym prosiła coś o Leontynie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeszcze co prawda nie dotarłam do Uroczyska, a historię pani Leontyny dopiero zaczynam, ale w ostatnie 3 dni dosłownie połknęłam dwie pierwsze części historii Magdy. Zakochałam się! Jest Pani moim najnowszym odkryciem i przyznaję bez bicia, że zapałałam miłością! :) Więcej Magdy!

    OdpowiedzUsuń
  30. Uroczysko i Majke a także Leontyne... Proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Małgorzata Grabarz6 lipca 2017 19:12

    Madziu kocham Twoje pióro i wszystkie książki. Najbardziej ubawiłam się przy tekstach Majki, Jagody, Maryśki,Leontyny czy Madzi. Ale błagam ❤ dopisz coś o Majce i Bronku... Pasują do siebie a "zawiesiłaś" ich w przestrzeni ��

    OdpowiedzUsuń
  32. Pani Madziu mam wszystkie Pani książki związane z Malowniczem cały czas krążą z rąk do rąk a każdy kto skończy pyta czy będzie ciąg dalszy wszyscy zauroczeni tymi bohaterami i niesamowicie ciekawi dalszych losów wszystkich bohaterów ,ponieważ losy każdego zostały zawieszone , ta ciekawość rośnie i nie sposób o nich zapomnieć.
    Chyba to był zamierzony cel by potęgować w nas tą wielką tesknotę za bohaterami . jak radzi sobie z winnicą Malwina , czy Majka ma męskie ramię do wsparcia ,co z Krysią ,Julą i jej tata ,a ostatnia część skończyła się tak , ze chce się znać dalsze losy Madzi co zrobi ze spadkiem od wuja , co ze zniszczonym dworem co z Leontyną .Ożywiła Pani tyle ciekawych postaci , każdemu z nas chce się odwiedzić takie miasteczko i poznać wszystkich mieszkańców.
    Pani Madziu jeśli napisze Pani kolejne tomy ,zapewniam ,że będą znikały jak świeże bułeczki . Jesteśmy wszyscy zakochani w Pani i Pani książkach

    OdpowiedzUsuń
  33. A może coś o Róży?

    OdpowiedzUsuń
  34. Pani Magdo, każda z Pani bohaterek ma swój urok i losy każdej z nich są niezwykłe. Każda z nich aż się prosi o dalszy ciąg więc ciężko wybrać tę pierwszą. Z niecierpliwością będę czekać na każdą nową książkę.

    OdpowiedzUsuń
  35. Z przyjemnością poznałabym dalsze losy Majki, Bronka, Marysi oraz pozostałych bohaterów Malowniczego.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  36. Pani Magdo , bardzo proszę o ciąg dalszy. Bardzo chciała bym poznać dalsze losy Magdy i jej dzieci, Leontyny , Julki i jej Taty, Krysi. A co z Bronkiem? Bardzo chętnie zajrzała bym jeszcze raz do Kuferka. Będę czekała na ciąg dalszy . A na razie biorę się za Uroczysko. Do zobaczenia w Malowniczym.

    OdpowiedzUsuń