piątek, 25 stycznia 2013

No to piątek z muzyką na ustach czas zacząć!

Mamy jakby mniej piosenek, coś wam było mało muzycznie w tym tygodniu czy jak? Ale sytuację uratowały Magda K-ska i Basia no i ja coś tam od siebie dorzucę:) Jeżeli coś przeoczyłam proszę krzyczeć, będę uzupełniać. No to zaczynamy od propozycji Magdy:
Teraz piosenki od Basika:
Powyższa kołysanka utulanka nie jest tą, którą wybrała Basia. Ta, która miała być nie chce mi się wyszukać w mojej wyszukiwarce. Nie wiem może coś źle robię. Basia wytypowała "Na Wojtusia z popielnika". Podaję więc link:

http://www.youtube.com/watch?v=9OKU8w4qWac



Proszę wchodzić i oglądać. Basieńko przepraszam, ale nie chce mi się ta piosenka wyszukać mimo, że już kombinowałam na wszelkie sposoby.
No to teraz moje propozycje:
Kolejna propozycja od Kasi M:
A od Agi Bajm:
A oto zagubione ale już odnalezione piosenki Elly:

A w ankiecie zwyciężyły piosenki:
Nickelback - Lullaby i Troszeczkę żal - Andrzeja Brzeskiego.

Następna ankieta z piosenkami na dniach:) Rozśpiewanego poranka życzę:)
Nauczyłam się! A raczej Sabinka mnie nauczyła i Wojtuś jest!



13 komentarzy:

  1. Widzę, że nie tylko mnie wzięło na Rominę Power i Al Bano:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę coś dorzucić do listy Proszę:)
    http://www.youtube.com/watch?v=0mt0EWWUfcg

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuję się paminięta - moje propozycje przepadły gdzieśw kosmosie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę zlokalizować, dorzucisz jeszcze raz? Zaraz wstawię.

      Usuń
    2. Wrzuciłam grzecznie w przeznaczoną do tego zakładkę. a więc once again

      http://youtu.be/TR1m98xnl5c
      http://youtu.be/IfmrAqV0n5Q

      Usuń
    3. Elly, ale one trafiły też na poprzednią listę:)

      Usuń
  4. Ja nie mogę dorzucic gdyz biorę udział dzięki telefonowi bez możliwości wklejania linkow:(( chyba,ze podam jeden tytul.
    Bajm rzeka marzeń ...

    OdpowiedzUsuń
  5. i znów dla każdego coś miłego, doskonała pigułka muzyczna na zimowe dni;-)
    cieszę się że Andrzej Brzeski zwyciężył w rankingu;-D

    OdpowiedzUsuń