poniedziałek, 10 marca 2014

Na dobry początek tygodnia:)

Wpadłam na chwilkę przywitać się z wami i życzyć wszystkim pięknego tygodnia. Przy okazji chciałam powiadomić wszystkich, którzy czekają na jakiekolwiek wysyłki ode mnie, że w tym tygodniu listonosz do Was zapuka. Z niektórymi rzeczywiście miałam problem, dość długo czekaliście, przepraszam. Tak wyszło, nie zawsze wszystko idzie tak jak byśmy chcieli.
To było po pierwsze. Po drugie chciałam zaprosić wszystkich, którzy mieszkają w okolicy na jutrzejsze spotkanie autorskie, które odbędzie się w otwockiej bibliotece. Będzie mi bardzo miło Was gościć:)
A  na koniec chciałabym podzielić się z Wami filmikiem. Dla mnie bomba i jak pięknie pokazuje przyjaźń:)


7 komentarzy:

  1. Gdybym tylko mieszkała odrobinę bliżej zjawiłabym się z pewnością, a tak mogę tylko pozazdrościć... Film rewelacyjny!
    Pozdrawiam i również życzę miłego dnia.
    Krysia

    OdpowiedzUsuń
  2. podpisuję się pod powyższym komentarzem- a kiedy rajd na południe Polski?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A kiedy na północny środek? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia:) Wiem, że w maju będę w Rawiczu, w kwietniu w Kamiennej Górze i jeszcze prawdopodobnie gdzieś koło Wrocławia. Na przełomie lipca i sierpnia w Darłowie:) Chyba zrobię na blogu rozpiskę:)

      Usuń
  4. No nie!!! Ja się zastrzelę! Wsiadłabym nawet do pociągu, co tam, WKD-ką do Michalina już jechałam, to i ten kawałek dalej bym pojechała, ale jutro? Dlaczego jutro? Jak mogłaś mi to zrobić! Jutro urodziny synka mam, więc nie przyjadę :-((( A jak jeszcze przeczytam, że w Warszawie w przyszłym tygodniu to już w ogóle się załamię!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, nie załamuj się. Nie ma mnie w przyszłym tygodniu w Warszawie:) Ale mam nadzieję, że jakoś, gdzieś w końcu się pojawię. Szkoda, że tak wypadło, ale życz ode mnie synkowi wszelkiej pomyślności:)

      Usuń