czwartek, 3 kwietnia 2014

Ratunku!!!!! Prośba do czytelników. Córka KRaśniakowej poszukiwana!

Słuchajcie, wszyscy, którzy czytali moje książki! To jest dosyć nietypowa prośba, ale... Kojarzycie Kraśniakową? Otóż Kraśniakowa jak wiecie miała córkę. I teraz pytanie, czy ktoś wie jak to dziewczę nieszczęsne miało na imię? Może ktoś ostatnio czytał? Ja przewertowałam książki ale nie mogę znaleźć, nie mam tego nigdzie wynotowanego a czytać uważnie nie mogę bo czasu nie mam! Jeżeli ktoś coś wie, błagam niech powie! Imię potrzebne od zaraz!
Jestem zdesperowana!

6 komentarzy:

  1. Kaśka - "Uroczysko" strona 110.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda jesteś wielka!!!! No normalnie wyściskałabym Cię gdybym tylko mogła! Życie mi uratowałaś boska kobieto!

      Usuń
    2. Bo wiesz głupi to ma szczęście. Przyszłam ze spaceru, zajrzałam na fb, patrzę, że wrzuciłaś posta z problemem, a że akurat miałam małą karmić to wzięłam sobie Twoje książki do ręki, bo i tak nie mam nic innego do roboty. I właściwie od kopa, w 3 minuty znalazłam fragment z córką:) A tak sie ucieszyłam, że odstawiłam małą i przyszłam Ci od razu napisać:)

      Usuń
  2. A ja właśnie dziś skończyłam czytać "Uroczysko" i jestem na bieżąco, ale dopiero weszłam na blog:) Dobrze, że Magda tak szybko wynalazła to imię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha, ha :) Ale mi poprawiłaś humor na wieczór. :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczyska nie mam i nie czytałam, więc szans nie było, ale mogę pochwalić się świeżutkim postem - http://czytelnicza-dusza.blogspot.com/2014/04/magdalena-kordel-malownicze-wymarzony.html
    Przeczytałam pierwszą Twoją książkę Madziu i jest mi z tym uroczo :) dziękuję za tą i inne książki, które w przyszłości przeczytam

    OdpowiedzUsuń