środa, 24 lutego 2016

Podziękowania!

Moi kochani już dawno miałam to zrobić, ale czas jak zwykle mnie przechytrza:) Szybki jest skurkowaniec. Jakoś tak nie mogę sobie z nim poradzić.
I tak z opóźnieniem ale cały sercem chciałam Wam podziękować za pomoc z Kraśniakową. Już nie zapomnę, że ma na imię Wieśka :) Wiesława Kraśniak. Jesteście nieocenieni! Dziękuję!
Chciałam też bardzo podziękować za wszystkie życzenia urodzinowe. I za przepiękne zdjęcia i za pamięć i za niespodzianki. Jesteście kochani! Basiu w tym roku to od Ciebie dostałam pierwszy prezent :) A kilka zdjęć pod spodem wstawiam, bo nie mogłam się powstrzymać. Wzruszyliście mnie po prostu. Tym, że tak dobrze mnie znacie, pamiętacie i jesteście. Jeszcze raz z całego serducha DZIĘKUJĘ!
P.S. W makatce przybywa podpowiedzi, nie zapominajcie zerkać :)


A taką kartkę urodzinową to można dostać jedynie od niepowtarzalnej Księgarni
Atena w Kamiennej Górze:) Pani Krysiu, panie Rafale, dziękuję!
Ileż my z panią Danusią przegadałyśmy wieczorów i poranków!
I nalewka i wino też były :) Tęsknię!

A to bardzo szczególne i świetne życzenia od Victorii Book 

Basiu ależ ty mnie dobrze znasz! Dziękuję za herbacianą wizualizację
marzenia :)



2 komentarze:

  1. bardzo się cieszę, że urodzinowy list się spodobał;-)
    życzenia niech się spełnią, a wizualizacja urzeczywistni tak szybko jak szybko ten czas nam ucieka;-)
    serdeczności posyłam środową nocą;-)

    OdpowiedzUsuń