środa, 30 października 2013

Wyniki!!!

Trochę po czasie, ale są. Na usprawiedliwienie opieszałości męża dodam, że miał spory dylemat:) Jak się okazuje nie jest łatwo być jurorem:) Ale decyzja została podjęta i w związku z tym oddaje głos Kubie:)

Przeczytałem Wasze odpowiedzi. I najbardziej podobała mi się odpowiedź kicia_247 oraz anna.sakowicz. 

Brawa należą się także Klementynce, a także Agnieszce Mioduszewskiej.
Wszystkie odpowiedzi się podobały, choć spodziewałem się odpowiedzi opisowych, a tu tymczasem... zdjęcia! Spore zaskoczenie, ale że tez chciało się Wam przebierać specjalnie na konkurs?! NO, no... jestem pełen uznania dla Waszego poświęcenia.
Rozwijając zaś myśl o maj(t)kowej bieliźnie, wyobraziłem sobie koncepcję stworzenia całej serii bieliźnianej "Desusy Majki i inne takie", zamiast "Victoria's secrets" czy czy "Triumph". I wielkie sieci odzieżowe będą się zabijać...
Pozdrawiam
Kuba  

No to wszystko wiadomo:) Czekam na adresy do wysyłki i info czy chcecie autograf i dla kogo książeczki mają być.

8 komentarzy:

  1. Seria majkowej bielizny? Pomysł super! Majtkotriumh na przykład:) Wygranym gratuluję!
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!!! Ale się cieszę. Już podaję mejlem adres. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej zostałam wyróżniona ;) Wielkie dzięki :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje. Nie zdazylam niestety nic napisac. Ale chcialabym zobaczyc co ma Majka pod spodnica? :)**

    OdpowiedzUsuń
  5. No pomysł na markę "majkowych majtochów" bardzo mi się widzi;-)
    Gratulacje zwyciężczyniom;-)

    OdpowiedzUsuń