wtorek, 22 listopada 2016

Wiemy już wszystko czyli o zwycięzcach tomikowych

Wiemy :) Myślę, ze wy też chcecie się dowiedzieć... Chociaż pewnie nie... Jest tu ktoś kto czeka? :)

To ja już jestem i już tak na poważnie ogłaszam... Najpierw wybór Wasz, punktowy.
 Tym razem wybieraliście dwa opowiadania i dwa pierwsze miejsca zajmują:
Kinga Kosiek i Edyta Wilk.

A teraz głos oddaje naszemu Jury. Oto słowo od Nich do Was:

Prace nadesłane na konkurs przerosły oczekiwania jurorów. Nie spodziewaliśmy się, że może być tak wyrównany poziom. Teksty z reguły były dopracowane pod względem konstrukcyjnym i językowym. Niektóre opowiadania wzruszały, inne zaskakiwały puentą. Naprawdę mieliśmy ogromny kłopot, by spośród nadesłanych utworów wybrać zaledwie trzy. Narada była więc długa, choć w miarę zgodna, bo zwróciliśmy uwagę na te same opowiadania. Wytypowaliśmy trzy zwyciężczynie konkursu (bez przydzielania miejsc, w kolejności alfabetycznej):
Justyna Gross „Klątwa siedmiu pokoleń”,
Kinga Kosiek „Opuszczony dom”,
Edyta Stefan „Droga do domu”.
Ponadto postanowiliśmy przyznać wyróżnienia: Arturowi Kuchcie, Agacie Rak i Edycie Wilk.
Wszystkim uczestnikom konkursu gratulujemy talentu i wyobraźni!

Pisanie to niezwykła pasja, a każda pasja pozwala realizować marzenia, chroni przed szarością dnia, dlatego trzeba o nią dbać i starać się ją rozwijać. Życzymy wszystkim autorkom i autorom wytrwałości w pisaniu, radości z wymyślania pasjonujących historii oraz sukcesów literackich.

Anna Sakowicz, Krystyna Mirek, Piotr Milewski

A tutaj jeszcze kilka słów ode mnie.
Serdecznie Wam wszystkim gratuluję! Śledzę uważnie historię każdego tomiku. I ten jest wyjątkowy. Wszystkie opowiadania były niesamowite. Jak Wy się rozwinęliście! Ile nauczyliście. Kochani piszcie dalej, nie rezygnujcie. Dziękuję Wam, że za każdym razem piszecie, angażujecie się, pomagacie. Małgosiu (Oxfordko)  a Tobie bardzo, bardzo dziękuję za zliczanie i ogarnianie glosowania. Bez Ciebie nie poszłoby to tak gładko. Jeszcze raz dla Was wszystkich, bez wyjątku wielkie gratulacje. To Wasza własna książka :) 

22 komentarze:

  1. Ja czekam i bardzo chcę wiedzieć, chociaż domyślam się losów mojego opowiadania.

    OdpowiedzUsuń
  2. No pewnie, chciałabym wiedzieć jak poszło mojej ukochanej niuniu :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Magdo, nooo! My tu czekamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja znam wyniki jedynie głosowania naszego xDD czekam na wyniki jury!!! :D oj jak ja czekam! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, Gratulacje i jeszcze raz Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje wszystkim zwyciężczyniom, wyróżnionym i w ogóle wszystkim! :) wszyscy jesteśmy zwycięzcami! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. W tym tomiku zwyciężyli wszyscy. Jestem szczęśliwa, że wśród tylu pięknych opowiadań znajdzie się moje. :)

      Usuń
  7. Dziękuję! Mój syn skacze z radości, a ja płaczę, taka przypadłość na stare lata 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się wzruszyłam i totalnie mnie przytkało. Gapię się jak głupek w ekran i... milczę (A to do mnie takie niepodobne. ;D ).

      Usuń
  8. Serdecznie gratuluję! Wszyscy jesteście wielcy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo jaaa.... już od pół godziny nie mogę dojść do siebie. Czytam słowa jury chyba po raz piąty i... mowę mi odebrało, bo oczywiście, gdzieś tam w sercu na dnie nadzieja się tliła, ale przy tylu świetnych opowiadaniach przygasała zdecydowanie. ;) Nie spodziewałam się takiego wyniku. Jeszcze co? Jury w tak wspaniałym składzie. Szok! Ogroooomnie dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam wszystkich :)
    Gratuluję zwycięzcom niebanalnych pomysłów i świetnego warsztatu!
    Pani Magdaleno, dziękuję za zorganizowanie i przeprowadzenie konkursu oraz za wszystkie dobre emocje, które wyzwolił w nas - pretendentów do miana "pisarzy" ;)
    Małgorzata G.

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko!!!! Jak ja się cieszę!!! Dziękuję i gratuluję wszystkim pięknych literek!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkim wspaniałym posiadającym umiejętności literackie wielkie gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję zwycięzcom :-*
    Chociaż sama również czuję się jednym z nich- z racji, że moje opowiadanie znajdzie się wśród tak wspaniałych ;-)
    Już się nie mogę doczekać jak przytule i powącham tomik :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za wyróżnienie :) Gratuluję zwyciężczyniom, pozostałym wyróżnionym i wszystkim uczestnikom.

    OdpowiedzUsuń
  15. Trochę mi z radości mowę odjęło, a to u mnie rzadka przypadłość ;) ! Kochani, przede wszystkim z całego serca DZIĘKUJĘ :) ! Madzi Kordel, której chce się, kolejny już raz, organizować ten konkurs i poświęcać na to czas, a potem zajmować się, razem z Kubą, wydrukowaniem tomiku :) . Kochani, dziękuję :-) ! Dziękuję każdemu, kto zechciał oddać na mnie choćby jeden punkt w głosowaniu - pojęcia nie macie jak bardzo to doceniam i jaka jestem wzruszona! Tym bardziej, że w tym roku nawet jakoś specjalnie nie informowałam znajomych o konkursie i tylko kilkoro z nich tutaj głosowało. Wiem, w jakich czasach żyjemy, w ciągłym biegu, nie chciałam angażować nikogo, kto nie mógłby poczytać spokojnie wszystkich opowiadań i wtedy oddać głos. Dla mnie to, że tylu osobom coś się w moim opowiadaniu spodobało to ogromna radość :) ! Kłaniam się też w pas naszemu Jury :) i myślę, że robię to w imieniu nas wszystkich :) . Dziękuję nie tylko za to, że znalazłam się wśród wybranej trójki laureatów, ale za ten poświęcony nam wszystkim czas :) ! Sama czytałam wszystkie opowiadania i dlatego wiem ile czasu wymagało ich spokojne przeczytanie ;) . Bardzo, bardzo dziękuję :) ! Gdy pisałam moje opowiadanie, bohaterowie poprowadzili mnie zupełnie inaczej niż planowałam ;) . Cieszę się bardzo, że dałam się poprowadzić :) . Gratuluję wszystkim, bo sama miałam wielki problem z wyborem głosując. Serdecznie wszystkich pozdrawiam :) !

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyzbam szczerze, ze bardzo mnie ten werdykt ucieszył!!! 💖 💞 😄 Gratulacje dla zwyciezczyn!!!!Pani Magdo,mam nadzieję, że beda kolejne edycje konkursy bo obecny przegapilam :-o
    Pozdrowienia,dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń